عضو شورای اسلامی شهر همدان

مدیران شهرداری افسران خط مقدم مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی هستند

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۹:۱۸
کد خبر: ۳۸۹۱۶۰
مدیران شهرداری افسران خط مقدم مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی هستند
حسین قراباغی بر تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در شهرداری همدان در راستای بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید و بیان کرد: مدیران شهرداری افسران خط مقدم مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون برنامه بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان در نشست این کمیسیون گفت: چنانچه تأکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در مسیر حرکت خود لحاظ کنیم، قطعا بهترین وضعیت در اهداف حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی و همدلی و همزبانی همگان محقق می‌شود و مدیریت شهری همدان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مبنای عمل و فعالیت خود قرار دهد.

قراباغی بر تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در شهرداری همدان در راستای بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید و بیان کرد: مدیران شهرداری افسران خط مقدم مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی هستند و می‌توانند با همت مضاعف در راستای تحقق تأکیدات رهبری نقش موثری را ایفا کنند.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: مباحث مالی و بودجه به بحث اقتصاد مقاومتی گره خورده و از آنجایی که شعار امسال در موضوعات مالی و انسانی نهفته است، لذا شهرداری باید براساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب و تبصره‌های ذیل بودجه حرکت کند.

قراباغی با اشاره به پیش‌بینی بودجه 95 شهرداری همدان ابراز کرد: مجموعه شهرداری باید با تلاش و کوشش مضاعف در راستای تحقق 100 درصدی بودجه گام بردارد، سال گذشته سال با توجه به کمبود بودجه سال پر تنشی برای شهرداری‌ها بود که شهرداری همدان با عنایت خداوند متعال و همت مضاعف این سال را پشت سرگذاشت.

 

نظر شما