کشف جسد پوسیده جوان رزنی در چاه ۱۲ متری

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۳:۴۵
کد خبر: ۳۸۹۱۷۷
کشف جسد پوسیده جوان رزنی در چاه ۱۲ متری
مهران صفری گفت: تیمهای امدادی جسد پوسیده یک جوان 24 ساله را پس از دوماه سقوط در چاهی در روستای تخت از توابع رزن، خارج کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن افزود: فردی که در حال گذر از زمین کشاورزی و چک کردن موتور آب بوده متوجه لباسهای کناره چاه شده و پس از رصد داخل چاه قسمتی از بدن جسد را مشاهده کرده و موضوع را به پلیس 110 خبر می دهد.

وی اضافه کرد: پس از اعلام عوامل انتظامی مبنی بر سقوط یک جوان در داخل چاه تیم های امدادی هلال احمر در محل حادثه حاضر شدند.

وی توضیح داد: شواهد و قرائن حاکی از آن بود که فرد جوانی دو ماه پیش از منزل خارج شده و به خانه بازنگشته است و خانواده او با توجه به سابقه دار بودن فرد در سفرهای طولانی مدت، موضوع را به پلیس خبر نداده بودند.

وی بیان کرد: این فرد به عللی نامعلوم در یک چاه 12 متری در مزارع روستای تخت وارد شده و پس از خفگی، جسد وی بیش از دو ماه در آب قرار داشت که این امر موجب پوسیدگی اندام متوفی شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن اضافه کرد: تیم پایگاه سردرود به همراه دو تیم پشتیبانی بلافاصله پس از اعلام این موضوع توسط عوامل انتظامی در محل حادثه حضور یافتند ولی بعلت پوسیدگی بدن متوفی و احتمال قطعه قطعه شدن آن هنگام جابجایی، عملیات خروج جسد از چاه حدود یک و نیم ساعت طول کشید.

صفری با ذکر اینکه جسد این جوان با استفاده از گونی به خارج از چاه منتقل شد گفت: روان بودن آب چاه، جسد را به قسمتی از دیواره آن هدایت کرده و همین امر کار امداد و نجات را برای جابجایی جسد دشوار کرده بود.

شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

 

 

نظر شما