عضو شورای شهر همدان

در زمینه خدمات و المان‌های شهری نیازمند بازنگری هستیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۹۲۸۶۰
در زمینه خدمات و المان‌های شهری نیازمند بازنگری هستیم
کامران گردان با بیان اینکه در زمینه خدمات شهری از جمله پسماند و المان‌های شهری نیازمند بازنگری هستیم، گفت: انتظار می‌رود کمکی در این زمینه از سوی شهر ارفوت صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای شهر همدان گفت: در همدان به کارهای زیادی به‌ویژه در زمینه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک نیاز وجود دارد که می‌توان از این فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را داشت.

کامران گردان با اشاره به اینکه در چند سال گذشته سعی کرده‌ایم تا علم و تجربه را با یکدیگر تلفیق کنیم، گفت: تا از همه شخصیتهای علمی و فنی شهر استفاده کرده و در کنار آن از شهرهای موفق دنیا نیز الگوبرداری کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه خدمات شهری از جمله پسماند و المان‌های شهری نیازمند بازنگری هستیم، گفت: انتظار می‌رود کمکی در این زمینه از سوی شهر ارفوت صورت گیرد.

گردان با اشاره به میدان مرکزی همدان عنوان کرد: شهرداری همدان طرح ساماندهی و بازگرداندن میدان امام(ره) به حالت اولیه خود است که انتظار می‌رود طراحان شهر ارفوت طرح المان این میدان را انجام دهند.

وی با بیان اینکه میدان مرکزی امام از اهمیت و جایگاه بالایی در شهر همدان برخوردار است، تصریح کرد: طراحی المان میدان مرکزی همدان پیوند محکمی بین همدان و ارفوت آلمان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز