معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان

طرح حمایت از مستعدین المپیک در همدان یک الگو کامل برای سایر استان های کشور است

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۳:۳۸
کد خبر: ۳۹۴۹۸۹
طرح حمایت از مستعدین المپیک در همدان یک الگو کامل برای سایر استان های کشور است
علی ضمیری کامل گفت: طرح شناسایی و حمایت از مستعدین المپیک در همدان به خوبی اجرا شده است و این طرح می تواند باید برای سایر استان های کشور الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علی ضمیری کامل معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان که برای تماشای دیدار پاس برابر نفت آبادان و معارفه مدیرعامل جدید این باشگاه به آبادان سفر کرده بود در حاشیه این سفر با علی شاهی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

 

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در این خصوص این دیدار اظهارکرد: به منظور بهره گیری از توانایی و قابلیت های دو استان، حوزه ورزش ادارات کل ورزش و جوانان همدان  تفاهم نامه همکاری امضاء می‌کنند.

 

وی افزود: این تفاهم نامه قرار است در زمینه های مختلف ورزشی، آموزشی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دو استان در امر برگزاری اردوهای تمرینی مشترک و اعزام تیم ها صورت پذیرد.

 

معاون ورزش و جوانان استان همدان گفت: در دیدار اخیری که با معاونت ورزشی استان خوزستان داشتم در خصوص توسعه همکاری های ورزشی و آموزشی دو استان و همچنین استفاده از تجربیات همدیگر در حوزه های فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

 

وی همچنین ضمن اشاره به دیدارهای اخیر خود از برخی استانها به منظور استفاده از تجربیات و آشنا شدن با عملکرد آنها گفت: با وجود عملکرد مناسب اداره ورزش و جوانان همدان در شناسایی و حمایت از مستعدین المپیک بسیاری از استان ها همچون خوزستان از این طرح استقبال کردند و مقرر شد تجربیات اجرای این طرح به صورت یک الگو به این استان ارسال شود.

 

معاون ورزش و جوانان استان همدان حضور در استانها و دیدار با مسئولین ورزشی این استانها به منظور بهره گیری از تجربیات آنها در حوزه های مختلف را یک ضرورت خواند و گفت: باید از هر کار خوبی که در سایر استانها صورت گرفته الگو برداری اصولی و درست کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز