با بررسی ظرفیت های اقتصادی استان

اولین سمینار" اقتصاد مقاومتی " در همدان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۷:۳۳
کد خبر: ۳۹۵۸۵۴
اولین سمینار اقتصاد مقاومتی  در همدان برگزار می شود
ربانی مهر گفت : اولین سمینار اقتصاد مقاومتی با هدف چرایی و چگونگی اقتصاد مقاومتی با حضور اصحاب رسانه ، فعالین بخش خصوصی و دولتی و اساتید دانشگاه و با همکاری بسیج رسانه و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : هدف از برگزاری این سمینار تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی جهت آگاهی بخشی به افکار عمومی و رفع بعضی شبهات و تعریف های غلط از اقتصاد مقاومتی است که شاید علت اصلی بعضی تعریف های اشتباه از این موضوع مهم همین عدم آشنایی و آگاهی کافی باشد و برگــزاری این سمینار می تواند کمک بزرگی در جهت آشنایی بیشتر مردم با اقتصاد مقاومتی باشد .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : مقام معظم رهبری هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی در اجرا را کاهش بیکاری ، تقویت تولید داخل و حفظ استقلال داخل عنوان کردند و باید همه دستگاهها در این زمینه برنامه های اجرایی نیز داشته باشند .

ربانی مهر گفت : رسانه ها نقش اساسی در تبیین سیاستهای اقتصاد مقاومتی دارند و با مطالبه گری باید از دستگاهها بخواهند در این زمینه وارد کارهای اجرایی و عملیاتی شوند .

وی گفت : در این سمینار سعی داریم ظرفیت های اقتصادی استان در بحث اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد و اینکه استان همدان در بحث اقتصاد مقاومتی چگونه می تواند به توسعه و پیشرفت مناسبی برسد .

لازم به ذکر است این سمینار ساعت 16 روز یکشنبه پنجم اردیبهشت در محل سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی همدان برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز