فرماندار نهاوند

درمانگاه تامین اجتماعی پاسخگوی نیاز بیماران شهرستان نهاوند نیست

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴:۳۳
کد خبر: ۳۹۶۲۲۵
درمانگاه تامین اجتماعی پاسخگوی نیاز بیماران شهرستان نهاوند نیست
کریم حمیدوند گفت: در حال حاضر در این شهرستان درمانگاه تامین اجتماعی وجود دارد اما این درمانگاه پاسخگوی نیاز شهرستان نمی باشد و لذا نمی توان به بیمه شدگان خدمات درمانی قابل توجه و تخصصی ارائه نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار نهاوند افزود: این شهرستان سومین شهر بزرگ استان است که دارای چهار بخش و چهار مرکز شهری است که نزدیک به 200 هزار نفر جمعیت دارد و با توجه به پوشش جمعیت بیمه ای آن نیازمند وجود یک بیمارستان تخصصی ویژه تامین اجتماعی می باشد .

وی گفت: در حال حاضر در این شهرستان درمانگاه تامین اجتماعی وجود دارد اما این درمانگاه پاسخگوی نیاز شهرستان نمی باشد و لذا نمی توان به بیمه شدگان خدمات درمانی قابل توجه و تخصصی ارائه نمود .

حمیدوند مشکل رفت و آمد را یکی از مشکلات بیمه شدگان برای امور درمانی ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه اغلب بیمه شدگان به علت نداشتن امکانات درمانی در سطح شهرستان به شهرهای اطراف مراجعه می کنند لذا این مساله باعث صرف هزینه های اضافی و خطرات جاده ای و صرف وقت بیشتر و در نتیجه نارضایتی آنان از وضعیت موجود می باشد.

وی افزود: به منظور تامین این مطالبه به حق بیمه شدگان نهاوند ما با اداره کل تامین اجتماعی مکاتباتی داشته ایم و از مسئولان ذیربط در خواست می نمائیم که صدور مجوز لازم برای احداث بیمارستان ویژه تامین اجتماعی رابرای شهرستان نهاوند صادر فرمایند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز