به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان

آغاز امتحانات مدارس نیمه دوم اردیبهشت در همدان

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۸:۳۷
کد خبر: ۳۹۶۸۱۵
آغاز امتحانات مدارس نیمه دوم اردیبهشت در همدان
حمیدرضا بابایی گفت: در سال تحصیلی جاری به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با ایام امتحانات مدارس، امتحانات نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول اداره بخش امتحانات آموزش و پرورش همدان با اشاره به تغییر زمان امتحانات در استان همدان اظهار کرد: به دلیل همزمانی ایام امتحانات دانش‌آموزان با ماه مبارک رمضان امتحانات پایان سال زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قبلاً تاریخ شروع امتحانات یکم خرداد بود اما امسال امتحانات از نیمه اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: امتحانات داخلی و هماهنگ استانی قبل از ماه رمضان تا 17 خردادماه پایان خواهد یافت.

مسئول اداره بخش امتحانات آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه امتحانات نهایی از 25 اردیبهشت تا 18 خردادماه تمام می‌شود، یادآور شد: امتحانات پایه ششم نیز از سوم تا 12 خردادماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به امتحانات دوره متوسطه اول در همدان افزود: دوره اول متوسطه در سه پایه از 29 اردیبهشت ماه تا 17 خردادماه خواهد بود.

بابایی با بیان اینکه از 25 اردیبهشت تا 17 خردادماه نیز امتحانات دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم برگزار خواهد شد، گفت: آزمون‌های پایان سال دوره پیش‌دانشگاهی نیز از 23 اردیبهشت تا 3 خردادماه به اتمام خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز