فرماندار تویسرکان

باید دستان افرادی که در کشور کارآفرینی می‌کنند را بوسید

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۷:۰۲
کد خبر: ۳۹۸۱۳۴
باید دستان افرادی که در کشور کارآفرینی می‌کنند را بوسید
مومیوند بیان کرد: کارآفرینی امروز در کشور ضروری‌ترین مقوله است به همین منظور باید دستان افرادی که در این عرصه ورود می‌کنند را بوسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، فرماندار تویسرکان با همراهی اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری تویسرکان از فرآیند فعالیت کارخانه فیلتر سرکان به مناسبت هفته کار و کارگر بازدید کرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان در آیین جشن هفته کار و کارگر در جمع کارگران شرکت فیلتر سرکان با اشاره به معروفیت برند فیلتر سرکان در کشور اظهار کرد: کارخانه فیلتر سرکان در هر نقطه کشور به منظور عرضه تولیدات خود نمایندگی فروش دارد.

حبیب مومیوند با تقدیر از فعالیت تأثیرگذار کارخانه فیلتر سرکان، موفق‌ترین واحد تولیدی صنعتی تویسرکان را این کارخانه دانست و بیان کرد: کارآفرینی امروز در کشور ضروری‌ترین مقوله است به همین منظور باید دستان افرادی که در این عرصه ورود می‌کنند را بوسید.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تاکید کرد: همه ما به ویژه دولت باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف اهتمام داشته باشیم.

 فرماندار شهرستان تویسرکان به تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و  گفت: برنامه‌های شهرستان نیز بر محور اقتصاد، کار و تولید برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه با تمام توان در خدمت بخش‌های تولیدی منجر به اشتغال‌ هستیم، افزود: حل مشکلات واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان تویسرکان در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به محدویت آب‌های زیرزمینی، توسعه بخش کشاورزی را نداریم، تاکید کرد: واحدهای تولیدی را با تمام توان حمایت می‌کنیم.

نظر شما