مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان خبر داد

آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مهارت‌آموزی در همدان

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۹:۳۶
کد خبر: ۳۹۸۷۳۸
آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مهارت‌آموزی در همدان
علیرضا مهرابی از آغاز ثبت‌نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت‌آموزی در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان با اشاره به آغاز ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت‌آموزی در استان، از علاقه‎مندان خواست نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مردادماه نیز پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین‎المللی مهارت‌آموزی و اشتغال برگزار می‎شود، افزود: متقاضیان تا 31 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند چکیده مقالات خود را به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ارسال کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان در بخش دیگری از سخنانش از ارائه آموزش مهارتی به بیش از یک‌هزار و 395 نفر در شهرستان بهار خبر داد.

وی افزود: این آموزش‌ها معادل 254 هزار و 740 نفرساعت در قالب 90 دوره آموزشی و 25 کارگاه اعم از مرکز ثابت، آموزشگاه آزاد، پادگان، سیار شهری و روستایی، جوار دانشگاهی، صنایع و ندامتگاه اجرا شده است.

مهرابی از برگزاری 40 هزار و 988 نفرساعت آموزش روستایی در شهرستان خبر داد افزود: در طول یک سال گذشته 16 دوره آموزشی در قالب 6 کارگاه با حضور 245 نفر ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه 11 آموزشگاه در سطح شهرستان بهار فعال است، اظهار کرد: 383 نفر معادل 82 هزار و 505 نفرساعت توسط بخش خصوصی آموزش ارائه کرده‎ایم.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان در خصوص آموزش‌های ارائه شده در تویسرکان نیز گفت: در این شهرستان 173 هزار و 916 نفرساعت در بخش‎های مختلف آموزش ارائه شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد 147 هزار نفرساعت در مرکز ثابت و مابقی در تیم‎های سیار روستایی، سیار شهری، در قالب تفاهمنامه و آموزش در صنایع، مهارت‎های مختلف را فرا گرفته‎اند.

مهرابی افزود: از یک‎هزار و 371 نفر شرکت‎کننده در آزمون‎های هماهنگ مرکز نیز یک‎هزار و 6 نفر قبول شده‎ و موفق به اخذ گواهینامه مهارت شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز