دومین هفته مسابقات لیگ پرش با اسب همدان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۹:۳۷
کد خبر: ۳۹۸۷۴۶
دومین هفته مسابقات لیگ پرش با اسب همدان برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس و هفته معلم و کارگر دومین هفته از سری مسابقات لیگ پرش با اسب استان در 6 رده و در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دومین هفته از سری مسابقات لیگ پرش با اسب تقویم هیأت سوارکاری استان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس و هفته معلم و کارگر برگزار شد و سوارکاران در رده‌های اسب و سوار مبتدی، رده E، نونهالان و نوجوانان، مالکان غیر‌حرفه‌ای، اسب‌های زایچه ایران و بزرگسالان در رده D با یکدیگر رقابت کردند.

 

مهدی امید‌مهر به عنوان سرداور، نفیسه فامیل‌بختیاری داور، جواد اخضر داور و مهدی نوروزی به عنوان سرکلانتر تیم داوری این رویداد را تشکیل می دادند.

 

در رده نونهالان و نوجوانان فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب متیو از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه نخست قرار گرفت و محمد‌رضا قاسمی با اسب‌های کاسپین و فیونر از باشگاه آذرخش عناوین دوم و سوم را از آن خود کرد.

 

در رده مالکان ستاره رصاف با اسب رامینو-زد از باشگاه اکباتان قهرمان شد و مهرداد سهیل‌قاسمی با اسب تکش و مسعود توفیقی هر دو از مجموعه سوارکاری اکباتان به ترتیب در رده‌های دوم و  سوم قرار گرفتند.

 

در رده اسب‌های زایچه ایران علیرضا علیزاده با اسب شازده از ابن سینا بر سکوی نخست ایستاد، ابوالفضل افتخاری با اسب‌های نوبل و تکش از مجموعه سوارکاری اکباتان سکوی‌های دوم و سوم را از آن خود کرد.

 

در رده بزرگسالان نیز مهدی حمزه‌ای با اسب‌های برند و راتینا از باشگاه آذرخش در ارتفاع 120 سانتیمتر عناوین اول و دوم را به خود اختصاص داد و میلاد غلامی با اسب دارسینا از باشگاه ابن سینا در جایگاه سوم ایستاد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز