مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

کارگران نقش مهم و موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۲:۲۳
کد خبر: ۳۹۸۷۴۸
کارگران نقش مهم و موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند
مسعود اقلامی با بیان اینکه کارگران نقش مهم و موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند، بیان کرد: برگزاری هفته کار و کارگر ارج نهادن به این قشر زحمت‌کش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسعود اقلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارگران نقش مهم و موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: برگزاری هفته کار و کارگر ارج نهادن به این قشر زحمت‌کش است که در انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته‌اند، بنا به فرموده مقام معظم رهبری هرکس که کاری انجام می‌دهد، حتی اگر مدیر هم باشد، باز کارگر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگر باید وجدان‌کاری داشته باشد و مسئولیت‌هایش را به نحو مطلوب انجام دهد، به فرهنگ کار در جامعه اشاره و تصریح کرد: برای کار و کارگر باید ارزش قائل شد به طوریکه باید از هرکس که برای روزی حلال و خانواده‌اش تلاش می‌کند، قدردانی شود.

اقلامی با بیان اینکه از نقش کارگران در احیای واحدهای تولیدی نباید غافل شد عنوان کرد: کارگران بخش مهمی از جامعه هستند و سرمایه بدون کارگر مفهومی ندارد، کارگران جامعه ما وفادار به انقلاب هستند تا جایی‌ که ۵۹۵ کارگر در راه انقلاب و دفاع از آن به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: به طوریکه آنان در راستای تولید محصولات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثری دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز