رئیس هیأت شطرنج همدان خبر داد:

آغاز مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی استان

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۹۸۷۵۶
آغاز مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی استان
احمد علی‌بابایی از آغاز مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی استان با حضور 61 شطرنج‌باز آغاز شده و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیأت شطرنج همدان با بیان اینکه مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی استان از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده است، اظهار کرد: رقابت‌ها با حضور 61 شطرنج‌باز در محل هیأت شطرنج همدان آغاز و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

وی در توضیح این رقابت‌ها گفت: شطرنج‌بازان در 9 دور به روش سوئیسی با یکدیگر رقابت خواهند کرد که تاکنون سه دور این مسابقات برگزار شده است.

 

رئیس هیأت شطرنج همدان ادامه داد: از 61 شرکت‎کننده در این دور از مسابقات 43 نفر دارای ریتینگ بین‌المللی هستند که این مهم نشان‎دهنده بالا بودن سطح کیفی و کمی این رقابت‌هاست.

 

این مسئول پایان دور اول رقابت‌ها را بدون شگفتی خاص و با پیروزی بازیکنان برتر استان دانست و بیان کرد: مسابقات در دور دوم و سوم پیگیری شد و هفت بازیکن با پیروزی در همه مسابقات خود و کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

 

علی‌بابایی با بیان اینکه دور چهارم امروز پیگیری خواهد شد، افزود: این رقابت‌ها با قضاوت و سرداوری مهرداد جمالی و داوری پگاه مهذب پیگیری می‌شود.

 

وی یادآور شد: برترین‌های این مسابقات در پایان دور نهم مشخص و برای اعزام به مسابقات نیمه نهایی کشوری به فدراسیون معرفی خواهند شد.

 

رئیس هیأت شطرنج همدان خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت شطرنج استان در سال‌های اخیر افق روشنی در شطرنج استان پیش روی ماست و شاهد بروز و شکوفایی استعداد‌های بسیاری در این رشته خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز