شهید شمسی پور اسوه اخلاق اسلامی در ورزش کشور بود

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۵:۴۸
کد خبر: ۴۰۰۲۵۷
شهید شمسی پور اسوه اخلاق اسلامی در ورزش کشور بود
منعم گفت: شهید علیرضا شمسی پور سالیان سال در رشته های مختلف ورزشی در استان همدان فعالیت کرد و همواره اسوه اخلاق اسلامی در ورزش کشور بود .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک و تسلیت شهادت سردار علیرضا شمسی پور اظهار داشت: شهید شمسی پور از مدیران موفق و مربیان و ورزشکاران شاخص همدان  بود که به دلیل منش پهلوانی، اخلاق نیکو و دشمن ستیزی مورد احترام جوانان و پیشکسوتان بود.

 

وی تصریح کرد: شهید شمسی پوردر تمام کارها فقط رضای خدا را در نظر داشت و همه تلاشش برای جلب حضرت حق بود و در ورای شخصیت نظامی، روحی لطیف داشت که سرشار از مهر و عطوفت و از خودگذشتگی بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: چه در دوران جنگ چه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) برخی تعجب می کردند که با این رقت قلب چگونه می جنگد. اینها همه نشانگر روح بزرگ او بود که همه صفات نیک را یک جا داشت.

 

 وی اظهار داشت:ایجاد آرامش و امنیت جامعه فعلی جامعه مرهون همت بلند و تلاش‌های صادقانه افرادی چون شهید سردارشمسی پور است که با تمام توان و تلاش بی‌وقفه، زمینه آسایش همنوعان خویش را فراهم می‌نمایند.

 

منعم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما و ملت ایران دارند، گفت: شهدایی همچون سردار شمسی پور به افتخاری بزرگ دست یافتند و در پیشگاه الهی سربلند شدند.

 

وی افزود: شهید شمسی پور اسوة حماسه و شجاعت و استعداد فوق العاده بود. ایشان از یک روحیة سلحشوری و حماسی بسیار عظیمی برخوردار بود که همواره  بدون خستگی در خطوط مقدم  و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و تفحص پیکر شهدا حاضر بود.

 

وی گفت: ایشان در زمینه معرفی رشادت ها و دلاوری های شهدا به ورزشکاران تلاش های بی شائبه ای را انجام داد و در زمان ریاست بسیج ورزشکاران استان هر سال بسیاری از ورزشکاران استان را به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می کرد و به واقع ایشان حقی عظیمی بر جوانان استان دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: شهید شمسی پور بیش از بیست سال رئیس هیات دوچرخه سواری  استان بود و خدمات ارزنده نیز به دوچرخه سواری کشور ارائه کرد.

 

وی ادامه داد: ایشان در رشته فوتبال نیز سببقه طولانی داشت و با معرفی فوتبالیست های به نامی چون احمد جمشیدیان و هادی بلوری دین خود را به فوتبال کشور به خوبی ادا کرد.

 

منعم تصریح کرد: شهید شمسی پور در بسیاری از رشته های ورزشی نیز کمک حال ورزش استان بود و قطعا نام و یاد و خاطره این شهید بزرگوار تا سالیان سال در ورزش استان جاودانه خواهد بود.

 

وی اظهارکرد:زندگی پربار شهید شمشسی پوربرای ورزشکاران سرشار از نکات آموزنده اخلاقی ورزشی و ایمانی است و باید امثال این شهید برای نسل فعلی و آینده الگوسازی شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما