قهرمانی امیر‌علی دلاوری در بخش استاندارد و سینا کوروند در بخش بلیتس شطرنج

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۳:۱۱
کد خبر: ۴۰۱۶۴۱
قهرمانی امیر‌علی دلاوری در بخش استاندارد و سینا کوروند در بخش بلیتس شطرنج
احمد علی‌بابایی گفت: «امیر‌علی دلاوری» در بخش استاندارد و «سینا کوروند» در بخش بلیتس بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیأت شطرنج همدان با اشاره به تقدیر از برترین‌های مسابقات استاندارد و بلیتس قهرمانی استان، گفت: «امیر‌علی دلاوری» در بخش استاندارد و «سینا کوروند» در بخش بلیتس بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستادند.

احمد علی‌بابایی  با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی بلیتس استان، اظهار کرد: رقابت‌ها طی دو روز و با حضور 34 شطرنج‌باز در محل هیأت شطرنج همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در 9 دور به دنبال مسابقات قهرمانی استان برگزار شد، گفت: رقابت‌های قهرمانی استان در دو بخش استاندارد و بلیتس پیگیری شد که «امیر‌علی دلاوری» قهرمانی بخش استاندارد را از آن خود کرد و «سینا کوروند» در بخش بلیتس عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

رئیس هیأت شطرنج استان همدان افزود: پس از پایان رقابت‌ها سینا کوروند با کسب 8.5 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج قهرمانی بلیتس استان را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساسان علی‌بابایی با کسب هشت امتیاز، امیر‌علی دلاوری با کسب هفت امتیاز و یاشار موحدی با کسب 6 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

علی‌بابایی به برترین‌های بخش بانوان و شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: پارمیدا قزاقی و روح‌الله رستمی هر دو با کسب پنج امتیاز بهترین‌ بازیکنان در بخش بانوان و شهرستان معرفی شدند.

این مسئول با اشاره به معرفی بهترین بازیکن پیشکسوت در پایان رقابت‌ها، یادآور شد: جلال جوادی در پایان مسابقات با کسب 4.5 امتیاز موفق شد عنوان بهترین بازیکن پیشکسوت را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیأت شطرنج استان همدان با تأکید بر اینکه این هیأت قضاوت مسابقات را با حضور داوران مجرب استان برگزار می‌کند، تصریح کرد: هادی حیدریان و نیلوفر حیدریان قضاوت این مسابقات را به عهده داشتند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات در راستای تقویم ورزشی هیأت شطرنج در حال برگزاری است، گفت: برگزاری دوره‌ها و برنامه‌های متعدد از دیگر اهداف تقویم ورزشی در سال جاری است که امیدواریم در اجرای آن موفق باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز