سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرداری همدان تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۸:۲۳
کد خبر: ۴۰۲۷۲۱
ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرداری همدان تشکیل شد
کامران گردان خبر داد: در راستای نیل به منویات مقام معظم رهبری و با عنایت به نامگذاری سال 95 از سوی معظم له بنام سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل "ستاد اقتصاد مقاومتی با تاکید شورا در شهرداری همدان تشکیل شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با اعلام این خبر افزود: هدف از تشکیل این ستاد پایش و سنجش میزان همسویی وانطباق اقدامات وفعالیت های فعلی شهرداری در زمینه های خدمات رسانی ، عمرانی ، شهرسازی وغیره با سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود شهرداری در ابعاد درآمدی و هزینه ای و اتخاذ تصمیمات و راهکارهای اجرایی مناسب به منظور نیل به اهداف مذکور است.

گردان اظهار کرد: ترکیب اعضای این ستاد مشتمل بر تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان ، معاونین، مدیران مناطق چهارگانه ، مدیران عامل سازمان های وابسته به شهرداری و تعدادی از کارشناسان حوزه های مختلف شهرداری است ، همچنین حسب موضوع ، از مدیران و کارشناسان سایر ارگانهای دولتی برای حضور در ستاد دعوت بعمل می آید.

وی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد برعهده معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری گذاشته شده است اضافه کرد: مهمترین رویکردهای این ستاد شامل شناسایی ظرفیتهای درآمدی وهزینه ای شهرداری بعنوان نهاد اصلی مدیریت شهری ، اتخاذ تصمیمات وراهکارهای اجرایی مناسب جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از ظرفیتهای نیروی انسانی شهرداری و ایجاد زمینه مناسب و شفاف جهت جلب مشارکتهای مردمی و سرمایه گذاران است.

گردا افزود: تهیه بسته های سرمایه گذاری درجهت تحقق طرحهای توسعه شهری ،هماهنگی و ارتباط موثر با اصناف ومشاغل درجهت ایجاد درآمدهای پایدار ،ایجاد رویکرد کاربردی برای شهرداری در امور مربوط به مشارکت وسرمایه گذاری و منطقی نمودن سهم عوارض شهرداری در هزینه تولید پروژه های خاص و کلان مقیاس از دیگر رویکردهای مهم ستاد اقتصاد مقاومتی شهرداری همدان است.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به تشکیل این ستاد مدیریت شهرزی نقش را خود در این زمینه ایفا کرده و  شعار اقتصاد مقاومتی را در عمل شاهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز