مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان

جامعه ورزشی ۵۲ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۰:۲۷
کد خبر: ۴۰۳۰۳۶
جامعه ورزشی ۵۲ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است
مسعود امینی گفت: تا به امروز 52 ورزشکار از جامعه ورزشی کشور به خیل شهدای مدافع حرم پیوسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مراسم هفتمین روز از شهادت سردار شهید علیرضا شمسی‌پور با بیان اینکه بعد از حدود 40 سال از انقلاب هنوز راه شهدا ادامه دارد اظهار کرد: توجه به فرهنگ جهاد و شهادت، یکی از شایسته‌ترین کارهایی است که در جامعه اسلامی رقم می‌خورد.

 

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه همه اقشار جامعه در راه فرهنگ جهاد و شهادت نقش‌آفرین بوده‎اند، گفت: رزمندگان ما با دفاع از مرز و بوم کشور و دین اسلام به زیبایی تمام صحنه کربلا و زیبایی‌هایش را برای ما به تصویر کشیده و زنده کرده‌اند.

 

این مسئول انقلاب اسلامی را امتداد فرهنگ عاشورا دانست و در ادامه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان به لطف خداوند توانسته است در سال 94 یادواره 5 هزار شهید در کشور را برگزار کند.

 

امینی یادآور شد: ورزشکاران همواره در این موضوع نیز پا در رکاب بوده‌اند و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند که یکی از آن نیز سردار شهید شمسی‌پور است.

 

وی در پایان از ایثار شهدای مدافع حرم ورزشکار سخن راند و گفت: تا به امروز 52 ورزشکار از جامعه ورزشی کشور به خیل شهدای مدافع حرم پیوسته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز