معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان

اقتصاد مقاومتی صرفه جویی و نخوردن نیست

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۰۳۰۷۶
اقتصاد مقاومتی صرفه جویی و نخوردن نیست
رضا قیاسی گفت: اقتصاد مقاومتی صرفه جویی و نخوردن نیست بلکه خوب و بهینه استفاده کردن از فرصت ها و ضامن دوام و بقاء جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان در افتتاحیه جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: اقتصاد مقاومتی منشوری است که توسط مقام معظم رهبری برای حفاظت از کیان ایران اسلامی در سال 94 به سران قوا ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی صرفه جویی و نخوردن نیست بلکه خوب و بهینه استفاده کردن از فرصت ها و ضامن دوام و بقاء جامعه است.

قیاسی گفت: سه چالش و تکانه بزرگ در دنیا می تواند جوامع را از هم فرو بپاشاند، که تکانه های طبیعی، تخاصمی و اقتصادی باعث از هم گسیختگی یک جامعه و کشور می گردد.

وی تاکید کرد اقتصادی مقاومتی پنج رکن دانش محور، عدالت محور ، مردمی ، درون زا و برون زا دارد که باید به هر یک از آنها در جایگاه خود توجه ویژه کرد.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری همدان گفت: کشور ایران از نظر منابع انسانی، جغرافیا و اقلیم در حوزه خاورمیانه موقعیت ویژه و استراتژیکی دارد و همه ما باید تلاش کنیم این سرزمین طلایی را بسازیم.

وی تصریح کرد برگزاری چنین جشنواره ای در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در دانشگاه آزاد اسلامی ستودنی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز