سومین جشنواره پخت غذا در ملایر برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۲:۳۰
کد خبر: ۴۰۳۱۱۱
سومین جشنواره پخت غذا در ملایر برگزار می‌شود
لیلا غفاری از برگزاری سومین جشنواره پخت غذاهای محلی و سنتی ملایر با هدف کمک به کودکان و خانواده‌های بی‌سرپرست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای اسلامی شهر ملایر بیان کرد: امسال برای سومین بار جشنواره پخت غذاهای سنتی و محلی شهرستان با همکاری کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر ملایر و جمعی از بانوان خیری ملایری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این جشنواره در 31 اردیبهشت ماه سال جاری در بوستان سیفیه ملایر خبر داد و افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و کودکان بی‌سرپرست است.

مسئول کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر ملایر  تصریح کرد: در این جشنواره انواع غذاهای سنتی و آش‌های محلی، انواع سالاد، کیک و شیرینی، کوفته و...  پخته و به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش غذا در این جنشواره صرف خرید بسته‌های غذایی برای خانواده‌های بی‌سرپرست خواهد شد گفت: این بسته‌ها شامل مرغ، برنج، روغن، قند و... بوده که همزمان با ماه رمضان بین افراد نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه سال گذشته نیز 15 میلیون تومان درآمد از خرید غذاهای ابن جشنواره حاصل شد، افزود: سعی کرده‌ایم این جشنواره پررنگ‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بیش از 25 غرفه در این جشنواره برپا شود که امیدواریم شاهد حمایت‌های بیشتر مردم به ویژه بانوان خیر ملایری در این جشنواره باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز