مسابقات فوتبال یادواره شهید «شمسی پور» در همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۲:۴۷
کد خبر: ۴۰۴۰۹۳
مسابقات فوتبال یادواره شهید «شمسی پور» در همدان برگزار می‌شود
علی ضمیری کامل گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور مسابقات چهار جانبه فوتبال با حضور 4 تیم از سپاه همدان، اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان الوند و خبرنگاران همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در این باره گفت: شهید شمسی‌پور اسوه اخلاق و تقوا بود به لحاظ فعالیت‎هایی که در گذشته در ورزش انجام دادند دین بزرگی بر گردن ورزش استان دارند.

 

وی افزود: شهید شمسی پور برای ورزشی‌های همدانی حکم یک مربی، یک رئیس هیأت کوشا و فعال، یک ورزشکار بااخلاق و نمونه داشت و قطعا سالیان سال نام وی در عرصه ورزش استان ماندگار خواهد شد.

 

علی ضمیری کامل تصریح کرد: با شهادت این شهید بزرگوار جامعه ورزش وداع باشکوه و به تبع آن حضور گسترده در مراسم تشییع و تدفین و شب هفت این شهید بزرگوار داشتند و نشان دادند جامعه ورزش قدردان تلاش های شهید شمسی پور هست و در آینده نیز خواهد بود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال چهارجانیه یادوراه شهید شمسی پور اظهار داشت: شهید شمسی پور قبل از آخرین حضور خود در تفحص شهدا قصد داشت به مناسبت سوم خرداد مسابقه ای را بین کارکنان سپاه همدان و کارکنان اداره ورزش و جوانان برگزار کند که ما به دنبال آن هستیم تا آرزوی ایشان را در حد گسترده تر بر آورده کنیم.

 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور مسابقات چهار جانبه فوتبال با حضور 4 تیم از سپاه همدان، اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان الوند و خبرنگاران همدان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این رقابت ها طی روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود و قرار است در این رقابت ها از خانواده معزز شهید شمسی پور نیز تجلیل شود.

 

ضمیری کامل افزود: مراسم قرعه کشی این رقابت ها روز گذشته برگزار شد و در گام نخست تیم های سپاه همدان و اداره کل ورزش و جوانان به مصاف هم خواهند رفت و در دیگر دیدار تیم های خبرنگاران و پیشکسوتان الوند با هم دیدار خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: تیم های برنده این دو دیدار راهی دیدار پایانی خواهند شد و بازنده ها نیز برای تعیین تیم سوم با هم رقابت می کنند.

 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه برد و باخت در این رقابت ها حائز اهمیت نیست گفت: هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور است و می خواهیم نشان دهیم جامعه ورزش همواره در صحنه حضور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز