مدیرکل امور مالیاتی همدان:

۴۲۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی همدان در سال

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۱:۱۹
کد خبر: ۴۰۵۶۳۲
۴۲۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی همدان در سال
محمد خلیفه از کاهش درآمدهای مالیاتی همدان در سال ۹۵ خبر داد و گفت: میزان درآمدهای مالیاتی همدان به ۴۲۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل امور مالیاتی همدان با بیان اینکه استاندار همدان به همراه مدیران استانی با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور جلسه‌ای داشتند، اظهار داشت: در این جلسه استاندار همدان به کشاورزی بودن، ضعیف بودن صنعت و پایین بودن عایدات مردم در همدان اشاره کرد و درخواست داشت تا رئیس سازمان امور مالیاتی نسبت به استان مساعدت داشته باشند.

وی افزود: سال گذشته 490 میلیارد تومان میزان درآمدهای استان همدان بود که 430 میلیارد تومان معادل 86 درصد مربوط به درأمدهای مالیاتی بود که با این رایزنی‌ها میزان درآمد مصوب مالیاتی همدان در سال 95 به 420 میلیارد تومان رسید.

خلیفه بیان کرد: براساس برنامه دولت درآمدهای مصوب مالیاتی استان همدان حداقل باید 30 تا 35 درصد افزایش داشت که در این صورت به بیش از 500 میلیارد تومان می‌رسید ولی نه تنها افزایشی شامل حال درآمدهای مالیاتی همدان نشد بلکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت.

وی با اعلام اینکه سازمان امور مالیاتی همچنین قول خود مبنی بر کاهش 60 میلیارد تومانی درآمدهای مالیاتی سال گذشته را عملیاتی کرد، گفت: البته باید به این این نکته توجه داشت که در بخش درآمدهای عمومی نیز ممکن است افزایش داشته باشیم که به درآمدهای مالیاتی مربوط نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز