برای جلوگیری از تعطیلی کارگاه های تولیدی

ادارات همدان ملزومات اداری خود را از تولیدکنندگان بومی خریداری کنند

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۴:۵۵
کد خبر: ۴۰۵۶۳۷
ادارات همدان ملزومات اداری خود را از تولیدکنندگان بومی خریداری کنند
کرمی نظر گفت: اگر ادارات مبلمان اداری و ملزومات خود را از واحدهای تولیدی استان همدان خریداری کنند این حرکت خود عاملی می‌شود برای حمایت از تولیدکنندگان این صنف که در حال حاضر کارگاه‌های تولیدی خود را تعطیل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مبلمان در استان همدان گفت: اگر ادارات مبلمان اداری و ملزومات خود را از واحدهای تولیدی استان همدان خریداری کنند این حرکت خود عاملی می‌شود برای حمایت از تولیدکنندگان این صنف که در حال حاضر کارگاه‌های تولیدی خود را تعطیل کرده‌اند.

کرمی نظر افزود: کیفیت اجناس ارائه شده به ادارات را اتحادیه می‌تواند تضمین کند و فروشگاه‌های مورد اعتماد را برای خرید معرفی نماید.

وی تصریح کرد: به دنبال ایجاد دهکده مبل در ورودی شهر از سمت جاده کرمانشاه و در محل بازار مبل همدان بودیم که متأسفانه شهرداری مریانج همکاری لازم را نداشت و این طرح نیمه کاره رها شد.

وی بیان داشت: نمایشگاه‌های مبلمان هر متر از غرفه‌ها را با رقم 150 هزار تومان در اختیار واحدهای شرکت کننده می‌گذارد که این رقم برای تولیدکننده‌ای که متراژ دفتر فروش خود تقریباً 10برابر متراژی است که بخواهد غرفه در نمایشگاه بگیرد هزینه‌ای سنگین برای چند روز می‌باشد.

وی با اشاره به تخفیف 25 درصدی نمایشگاه برای تولیدکنندگان استان تاکید کرد: تخفیف 25 درصدی مبلغ ناچیزی است که چندان تفاوتی برای واحدهای تولیدی مبلمان استان نخواهد داشت و اگر واقعاً نمایشگاه همدان قصد دارد تولیدکنندگان همدان را جذب کند مبلغ اجاره غرفه‌ها را تا 50 درصد کاهش دهد و حامی معرفی صنعت مبل استان در نمایشگاه مبلمان باشد.

وی از شکایت‌های خریداران از محصولات عرضه شده در نمایشگاه مبلمان استان همدان سخن گفت و افزود: متأسفانه هر ساله بعد از پایان نمایشگاه تعداد بالایی شکایات از جانب خریداران نمایشگاهی به اتحادیه ارائه می‌شود که نشأت گرفته از تفاوت‌های جنس فروخته شده با کالاهای نمایش داده شده در نمایشگاه‌های مبلمان است.

وی عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر نمایشگاه‌ها بلای جان واحدهای تولیدی مبلمان در استان همدان شده و سبب از رونق افتادن این بازار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز