همایش اخلاق در ورزش و تجلیل از فعالین فرهنگی ورزش همدان

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۰۲:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۴۳۵
همایش اخلاق در ورزش و تجلیل از فعالین فرهنگی ورزش همدان
همزمان با هفته جوان همایش اخلاق و ورزش در همدان برگزار شد و 70 نفر از منتخبان قرآنی، روسا و مدیران هیات های ورزشی و خانواده سردار شهید شمسی پور تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این آئین که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: سردار شهید شمسی پور اسوه اخلاق، ایمان، مهربانی، پاکدامنی، مشاور امین، یار و یاور ورزش و جوانان استان بود.

رسول منعم اضافه کرد: در هر بخشی که نیاز و ضرورت حضور این شهید والا مقام احساس می شد با لبیک در تمامی عرصه ها کمک می کرد.

وی بیان کرد: فقدان این شهید برای جامعه ورزش استان بسیار اندوه بار است ولی حامعه ورزش و جوانان افتخار می کند شهیدی از این عرصه تقدیم انقلاب کرده است.

وی گفت: اگر امروز اقتدار ایران جهانی شده همه را مدیون رشادت شهدای گرانمایه از جمله شهدای مدافع حرم هستیم که جوانان باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با ذکر بخشی از بیانات رهبری فرزانه انقلاب در زمینه ورزشکاران اظهار کرد: اگر دنبال قهرمانی هستیم باید بدانیم ورزش بدون اخلاق کارآمد نیست.

منعم افزود : شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر با تاکید ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

وی زمینه سازی برای ایمان و ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان زمینه سازی برای خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس از دیگر اهداف این همایش است.

وی اظهار کرد: در این همایش اهدافی نظیر ایجاد زمینه برای مشارکت نسل جوان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و علمی و حمایت از فعالیتهای هویت آفرین متناسب با شاخص های ایران اسلامی دنبال می شود.

در همایش اخلاق و ورزش از 50 نفر از منتخبین قرآنی و 20 نفر از منتخبین ، مربیان، مدیران باشگاه های ورزشی که در عرصه ورزش فعالیت فرهنگی شاخص داشتند تقدید شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز