تعهد ۲۷۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز همدان در سالجاری

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۳:۳۵
کد خبر: ۴۱۰۴۰۵
تعهد ۲۷۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز همدان در سالجاری
فرزاد تیموری گفت: در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان خیران 270 میلیارد ریال برای مدرسه سازی در استان تعهد کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان در شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: با هماهنگی کامل، هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سالجاری در 19 منطقه آموزشی در سطح برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره استانی این دوره 18 اردیبهشت ماه برگزار می شود بیان کرد: در این جشنواره بالاترین میزان تعهد خیرین مدرسه ساز استان محقق و خیرین 270 میلیارد ریال در این امر خیر تعهد کردند.

وی افزود: در اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان که در سال 77 برگزار شد خیران استان پنج میلیارد و 700 میلیون ریال تعهد داشتند که خوشبختانه این رقم تاکنون رشد مطلوبی داشته است.

وی ادامه داد: به غیر از این تعهدها 688 خیر مدرسه ساز نیز در زمینه های مختلف از جمله اهدای زمین، مستغلات و تامین تجهیزات به مدرسه سازی کمک کردند و تاکنون 228 پروژه با زیر بنای 167 هزار متر مربع را در استان اجرایی کرده اند.

وی عنوان کرد: 2 هزار و 857 نفر همکار فرهنگی نیز با اهدای یک میلیارد و 970 میلیون ریال در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

تیموری افزود: وضعیت کتابخانه دکتر اذکایی که فضای فیزیکی مناسبی ندارد در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه دو هزار و 900 مدرسه از نظر امکانات فنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز