وجود نخاله‌های ساختمانی چهره شهر ملایر را مخدوش کرده است

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۷:۰۳
کد خبر: ۴۱۰۹۴۵
وجود نخاله‌های ساختمانی چهره شهر ملایر را مخدوش کرده است
امیر رضایی یکی از مشکلات و ناهمگونی در چهره شهر را وجود نخاله‌های ساختمانی دانست و اظهار داشت: این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان در شهر ملایر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون خدمات شهری شهرداری ملایر یکی از مشکلات و ناهمگونی در چهره شهر را وجود نخاله‌های ساختمانی دانست و اظهار داشت: این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان در شهر ملایر شده است.

وی افزود: در این راستا شهرداری ملایر اکیپ‌های ویژه‌ای را برای جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر تشکیل داده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر بیان کرد: تولید این میزان از ضایعات ساختمانی در ملایر با توجه به کم شدن روند ساخت و سازها و عملیات ساختمانی از سوی شهروندان، نسبت به سال گذشته افزایش خاصی نداشته است.

وی در ادامه از جمع‌آوری روزانه 40 تن خاک، نخاله و ضایعات ساختمانی توسط واحد خدمات شهری خبر داد و گفت: هدف ما داشتن شهری زیبا و رضایتمندی مردم است.

رضایی از شهروندان ملایری خواست نخاله و ضایعات ساختمانی خود را در محل‌های خارج شهر تخلیه کرده و در این طرح با شهرداری همکاری کنند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با تلفن 33354704 واحد امور شهری و 137 اطلاع‎رسانی کنند تا در اولین فرصت مأموران شهرداری نسبت به برخورد با متخلفان و جمع‌آوری این نخاله‌ها اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر از اجرای طرح دوربرگردان بلوار شهید بهشتی شهر ملایر خبر داد و گفت: این طرح با هدف ساماندهی حمل و نقل بلوار شهید بهشتی و رفع مشکلات رفت و آمد مردم در این قسمت از شهر با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح شامل نصب علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت‌گیر، خط‌کشی معابر، علائم هشدار دهنده و... خواهد بود که طی دو هفته آینده انجام می‌شود.

 

نظر شما