نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان :

امروز عده ای به اسم امام ارزش ها و اهداف امام خمینی (ره) را وارونه جلوه می دهند

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۷:۵۱:۲۱
کد خبر: ۴۱۲۳۷۳
امروز عده ای به اسم امام ارزش ها و اهداف امام خمینی (ره) را وارونه جلوه می دهند
حجت السلام حمید قربانی مبین تصریح کرد: دشمن پس از رحلت امام راحل به سراغ جریان‌های همراه امام(ره) رفته و با طراحی دقیق برای مقابله با انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرد و متاسفانه امروز عده ای به اسم امام ارزش ها و اهداف امام را وارونه جلوه می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) به بیان اهداف امام از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: هدف نهضت امام خمینی(س) ایجاد استقلال کشور در حوزه های مختلف و اجرای قوانین اسلامی  بود.

 

وی اذعان داشت: اهداف و شعارهای امام خمینی(س) الهی و ادامه دهنده راه انبیا بود و اهداف ایشان از ابتدا روشن و مشخص بود و دغدغه اصلی ایشان بقای ایران در گرو اسلامی بود و امروز برخی به دنبال القا منفی از اهداف امام در جامعه هستند.

 

حجت السلام حمید قربانی مبین تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان بی نظیر است زیرا امام خمینی (ره) با تکیه بر تقوای الهی و با قدرت و پشتوانه مردم انقلابی را رقم زد که پشت مستکبران جهان را به لرزه درآورد و اندیشه های شوم آن ها را باطل کرد.

 

وی بیان کرد: امام خمینی(ه) در راه انقلااب دنبال مقام و ثروت برای خود نبود بلکه ایشان اعتقاد داشتند که اگر نهضت رویکرد اسلامی داشته باشد مردم با آن همراهی خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان گفت: بعد از ارتحال امام (ره) مستکبران به دنبال منحرف ساختن انقلاب از مسیر اصلی خود بوده و در این راه تمام قوا و تدابیر خود را بکار بستند و امروز با گسترش اختلاس ها و بی بند و باری در جامعه می خواهند به مردم القا کنند انقلاب از مسیر خود خارج شده است.

 

وی افزود: در فضای داخلی جامعه نیز برخی با ایجاد ناهنجاری‌هایی چون بی‌اعتمادی به مردم، بی‌توجهی به محرومان، ترویج بی بند و باری و تفرقه‌افکنی میان اقوام و مذاهب اسلامی به جای ارزش‌ها و هنجارهای متقابل آنها سعی در خارج کردن مسیر انقلاب از اهداف امام(ره) را دارند.

 

حجت السلام حمید قربانی مبین تصریح کرد: اگر امروز به عمد اجحافی در مورد انقلاب انجام دهیم هزاران خانواده شهید از ما نمی‌گذرند، شهدا خون ندادند که ما به جان یکدیگر بیافتیم و این اختلاس ها و بی حجابی و بی بند باری ها در کشور رواج پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از آخوند های  خائن کشور اخیرا در مصاحبه خود  گفته است اجبار در زمینه حجاب باعث به وجود آمدن نگاه منفی به دین می شود باید به این آخوند خائن گفت مگر شهدا خون دادند که بازهم شاهد بی بند و باری زمان شاه در کشور باشیم؟

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: آنهایی که اختلاس کردند به آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب خیانت کردند و باید در دنیا و آخرت پاسخگوی خون هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس باشند چون آنان برای کسب ثروت و مقام جان خود را فدا نکردند.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از شعارهای انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود؛ یعنی رسیدن به استقلال و آزادی و داشتن حکومتی برخاسته از اراده ملت و مبتنی بر احکام اسلام و امام در بسیاری از سخنان و نامه‌های دوران انقلاب، به فقر و محرومیت و نابرابری و ظلم زمان شاه اعتراض می کردند.

 

حجت السلام حمید قربانی مبین تصریح کرد: امروز کانون‌های سیاسی داخلی و خارجی با هدف انحراف جامعه و جوانان از خط اصیل انقلاب و بهره‌برداری جناحی و منفعت‌طلبانه از نام و اعتبار و محبوبیت امام خمینی(ره)، دست به تحریف امام می‌زنند و ادامه حرکت ملت ایران را با چالش مواجه می‌سازند.

 

وی افزود: اگر اهداف انقلاب برای نسل جوان و مردم بازخوانی و بازگویی نشود، ممکن است به مرور زمان دچار چنین تغییرات و تحریفاتی بشود؛ از این رو لازم است اهداف انقلاب را باز خوانی و گوشزد کرد، تا ناخواسته دچار تحریف در اهداف متعالی انقلاب نشویم.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از رحلت امام راحل به سراغ جریان‌های همراه امام(ره) رفته و با طراحی دقیق برای مقابله با انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرد و متاسفانه امروز عده ای به اسم امام ارزش ها و اهداف امام را وارونه جلوه می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد:  امروز در کشور دو تعریف از امام وجود دارد نگاه اول مربوط به عده ای بی دین و ضد انقلاب و فریب خورده دشمن و عده ای دیگر مربوط انقلابیون کشور هستند.

 

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان کشور نیز امام را به برای رسیدن به منافع و اهداف خود وارونه به مردم تعریف می کنند و ضد ارزش ها را جایگرین ارزش ها می کنند  که  این کارها برای گم کردن راه امام(ره) صورت می‌گیرد و این در حالی است که امام در وصیتنامه‌ خود فرموده اند که چگونه سخنان مرا بپذیرید.

 

وی با اشاره به سخنرانی رهبری در 14 خرداد سال‌گذشته تاکید کرد: سخنان کلیدی رهبر انقلاب راه و هدف اصلی امام را به ما نشان داد و امروز جوانان باید از سیاست‏های خصمانه دشمنان انقلاب و از توطئه‏های آن‏ها آگاهی داشته و رشد سیاسی خویش را افزایش دهند تا در دشمن‏شناسی و تشخیص حق و باطل دچار مشکل نشوند و تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دشمنان به ویژه غرب قرار نگیرند.

 

وی با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت اظهار کرد: امام و  مرجعیت در دوران پهلوی مخالف سرسخت  بهائیت و صهیونیست در کشور بودند و حالا مشخص نیست برخی از فرزندان سران مملکت چطور به خود اجازه می دهند با سران بهایی دیدار کنند در صورتی که تاکید و تبلیغ ادیانی چون زرتشت و بهائیت به هیچ وجه از اهداف امام نبود.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: اقتدار و عظمت نظام مرهون انقلاب با رهبری امام راحل (ره) و تداوم آن مرهون حضور رهبر معظم انقلاب با اندیشه های آگاهانه و صلابت بی نظیر ایشان است.

 

وی ابراز داشت: کسانی که امروز سر دشمنی و تقابل با رهبری دارند در گذشته نیز دلشان با امام نبود، اما سیطره شخصیت ایشان باعث می‌شد که شرایط برای دشمنی مهیا نباشد و بغض‌های نامبارک اکنون ترکیده است.

 

حجت السلام حمید قربانی مبین تصریح کرد: ملت ایران باید هوشیارانه و آگاهانه بسترهای نفوذ دشمنان را از بین ببرد و اجازه تاراج و غارت ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی را به دشمنان ندهد.

 

وی ادامه داد: برای حفظ و تحقق هدف اصلی انقلاب و آرمان‏های آن به همگان به ویژه جوانان و دانشگاهیان باید با معارف اسلامی بیشتر آشنا شده و در راه تحقق دین و ارزش‏های آن تلاش نمایند.

 

وی ابراز داشت: باید جوانان ماهیت و انقلاب اسلامی را بهتر بشناسند و بدانند که انقلاب اسلامی ایران خون بهای شهیدان بسیاری بوده و ملت ایران برای تحقق آن زحمات طاقت فرسایی را متحمل شده‏اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز