استاندار همدان

دولت یازدهم هیچ مجوزی برای احداث هتل در مناطق زیست محیطی نداده است

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۹:۲۲
کد خبر: ۴۱۳۷۹۲
دولت یازدهم هیچ مجوزی برای احداث هتل در مناطق زیست محیطی نداده است
نیکبخت افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم هیچ مجوزی برای راه‌اندازی هتل در مناطق زیست محیطی داده نشده و همه مجوزهای ساخت هتل از تعهدات دولت قبل بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ استاندار همدان در آیین افتتاحیه جشنواره عکس محیط زیست استان با اعلام مطلب فوق افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم هیچ مجوزی برای راه‌اندازی هتل در مناطق زیست محیطی داده نشده و همه مجوزهای ساخت هتل از تعهدات دولت قبل بوده است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و اهمیت محیط زیست باید از طریق زبان هنر به جامعه منتقل شود، خاطرنشان کرد: در این میان عکس به صورت هنرمندانه می‌تواند نمایی از محیط زیست را به نمایش بگذارد که گاهی گفتار و نوشتار از آن قصار است.

نیکبخت، با قدردانی از عملکرد مدیرکل محیط زیست استان تصریح کرد: در طول مدت 12 سال اخیر محیط زیست در استان تا به این اندازه فعال و پویا نبوده است و بر این اساس اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان برای محافظت از محیط زیست با توسعه تولید همگام شده است.

استاندار همدان با اشاره به برخورد جدی این اداره کل با متخلفان زیست‌محیطی گفت: محیط زیست متعلق به همه نسل‌هاست و بر این اساس اجازه ورود و آسیب به عرصه محیط زیست را نمی‌دهیم و برای اجرای طرح‌های عمرانی تهیه پیوست زیست محیطی در اولویت خواهد بود.

نیکبخت با اشاره به انتقاد سازمان‌های مردم نهاد حوزه محیط زیست مبنی بر عدم صدور مجوز ساخت اماکن و ساختمان‌ها در عرصه محیط زیست استان عنوان کرد:

وی تصریح کرد: توسعه گردشگری نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است که یکی از این زیرساخت‌ها اسکان و هتل برای گردشگران و مسافران است که باید این توسعه با حفظ مناطق محیط زیستی باشد.

استاندار همدان خواستار اجرای هر چه سریع‌تر پروژه موزه محیط زیست در غار علیصدر شد و گفت: در ایام تعطیلات عید فطر و فصل تابستان شاهد ورود حجم گسترده‌ای از گردشگران به استان خواهیم بود که لازم است موزه محیط زیست در مجموعه غار علیصدر تا زمان یاد شده احیاء شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز