گردو غبار مهمان امروز و فردای هوای همدان

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۵:۲۳
کد خبر: ۴۱۳۸۰۹
گردو غبار مهمان امروز و فردای هوای همدان
رضا دانش‌پژوه با بیان اینکه گرد و غبار مهمان امروز و فردای هوای همدان است، گفت: هوای اسدآباد با 216 میلی‌گرم غلظت ذرات در مرز هشدار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون نظارت و پایش آلودگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در خصوص گرد و غبار موجود در هوای این روزهای همدان اظهار کرد: برابر آخرین نتایجی که از ایستگاه‌های پایش آلودگی هوا اخذ شد، از حدود ساعت 8 صبح دیروز 16 خردادماه، غلظت ذرات در نیمه غربی و شمالی اسدآباد تا کبودراهنگ افزایش یافت.

وی تصریح کرد: به تدریج تا ساعت 10 صبح دیروز سایر مناطق استان شاهد ورود گرد و غبار بود، به نحوی که ساعت 11 صبح شهرهای ملایر، نهاوند، اسدآباد و همدان در وضعیت هشدار قرار گرفتند.

معاون نظارت و پایش آلودگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان بیان کرد: گرد و غبار تا ساعت 15 در آسمان استان ادامه داشت و پس از آن با کاهش غلظت ذرات، وضعیت هوا به شرایط عادی برگشت.

وی ادامه داد: از امروز 17 خردادماه از ساعات اولیه بامداد در شهرستان‌های اسدآباد و نهاوند غلظت ذرات در حد هشدار افزایش یافت که متأسفانه تاکنون نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

دانش‌پژوه گفت: در همدان در حال حاضر غلظت ذرات 110 میلی‌گرم در متر مکعب است که فعلاً وضعیت عادی است و اگر به بالای 150 میلی‌گرم برسد، وضعیت همراه با هشدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اسدآباد با 216 میلی‌گرم ذرات موجود در هوا آلوده‌ترین نقطه استان و همدان با 110 میلی‌گرم از وضعیت بهتری برخوردار است.

معاون نظارت و پایش آلودگی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان یادآور شد: برابر اطلاعیه سازمان هواشناسی امروز و فردا شاهد نفوذ گرد و غبار از مرزهای غربی به کشور هستیم و با این وضعیت پیش‌بینی می‌شود همین شرایط را طی امروز و فردا داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز