فرماندار همدان

همدان در بحث اشتغال وضعیت بسیار خوبی دارد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۹:۱۷
کد خبر: ۴۱۴۱۲۷
همدان در بحث اشتغال وضعیت بسیار خوبی دارد
علی تعالی گفت: در بعضی از کارگاه های این شهرستان کمتر از 10 نفر شاغل هستند که به دلایل مختلف بیمه نشده و در سامانه اشتغال این استان ثبت نشده اند که با احتساب این افراد همدان در بحث اشتغال وضعیت بسیار خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علی تعالی  فرماندار همدان در آیین کلنگ زنی مجتمع چوب جورقان افزود: اشتغال و اقتصاد از راهبردهای استراتژیک استانداری همدان و از سیاست های دولت تدبیر و امید است که به فرموده رهبر معظم انقلاب حوزه عمل نامیده شده است.

وی ادامه داد: در بعضی از کارگاه های این شهرستان کمتر از 10 نفر شاغل هستند که به دلایل مختلف بیمه نشده و در سامانه اشتغال این استان ثبت نشده اند که با احتساب این افراد همدان در بحث اشتغال وضعیت بسیار خوبی دارد.

فرماندار همدان بیان داشت: فرمانداری از سال گذشته نیازسنجی های مختلفی را در سطح روستاهای شهرستان انجام داده و کارگاه ها و کسب و کارهای کوچک و خوشه های صنعتی از اولویت های این شهرستان است.

وی اضافه کرد: خوشه های صنعتی در برخی از نقاط که استعداد لازم را متناسب با شرایط بومی داشته اند احصا شده که خوشه های صنایع چوب یکی از آن ها است.

تعالی بیان کرد: با توجه به بیکاری منطقه بعد از تعطیلی کوره های آجرپزی لازم بود قدم هایی در این منطقه برداشته شود که احداث مجتمع چوب از جمله اقدامات مطلوب در این زمینه است .

وی با اعلام حمایت همه جانبه از ساخت مجتمع چوب جورقان گفت: در منطقه امزاجرد همدان خوشه های تراشکاری را طراحی کرده ایم و در منطقه یکن آباد این شهرستان نیز که حوزه پوشاک رونق خوبی در آن دارد قرار است در دوماه آینده با توسعه واحدهای موجود زمینه اشتغال 100 نفر در این حوزه فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز