برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۵ بقعه شاخص همدان

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۵:۱۴
کد خبر: ۴۱۴۷۵۱
برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۵ بقعه شاخص همدان
حجت‌الاسلام محمد کاروند از اجرای طرح ضیافت الهی در 45 امامزاده و بقعه متبرکه استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان طرح بزرگ ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان همدان برگزار می شود، اظهار داشت : این طرح همزمان با سراسر کشور از فردا در همدان آغاز می‌شود.

وی از اجرای طرح ضیافت الهی در 45 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و تاکید کرد: مبلغان و روحانیون شرکت کننده در طرح ضیافت الهی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در بقاع متبرکه نیز می‎پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه طرح ضیافت الهی با حضور مبلغان اعزامی از استان قم و بومی استان همدان انجام می‎شود، بیان کرد: مبلغان اعزامی و بومی اقداماتی از جمله مشاوره‎های دینی، احکام اسلام، مسائل اعتقادی و بسیاری دیگر از برنامه‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طرح ضیافت الهی آستان مقدس امامزادگان، میزبان جلسات جزء‎خوانی گروهی کلام‌الله مجید مردم ولایتمدار و قرآنی استان هستند، بیان کرد: امامزاده شاخص مجری طرح ضیافت الهی نیز امامزاده عبدالله(ع) همدان است.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه باید از ظرفیت بقاع متبرکه و امامزاده‌ها در راستای ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآن بهره برد، افزود: باید از فرصت ماه رمضان برای نزدیک شدن به خداوند متعال بهره برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز