مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان

پوشش تبلیغی ۲۱۰۰ محل در ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳:۴۹
کد خبر: ۴۱۴۷۶۳
پوشش تبلیغی ۲۱۰۰ محل در ماه رمضان
حجت‌الاسلام علی دشتکی گفت: پوشش تبلیغی 2 هزار و 100 محل در ماه رمضان توسط مبلغان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در جمع فعالان قرآنی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید از تمام لحظات این ماه پربرکت برای خودسازی و نزدیکی به پروردگار بزرگ بهره ببریم.

وی ماه رمضان را ماه بهار قرآن دانست و با بیان اینکه همین امر به تنهایی نشان از عظمت آن دارد، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انس با قرآن و عمل به آموزه‌های متعالی آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای برنامه جمع‎خوانی قرآن کریم در استان همدان اظهار کرد: این اقدام در راستای ایجاد بستر معنوی در بین روزه‎داران انجام شده است.

این مسؤول روخوانی، روانخوانی قرآن کریم، اجرای طرح ابتکاری جهادگران قرآنی، جزءخوانی در شهرها و روستاها را از دیگر فعالیت‎ها دانست و گفت: 119 جلسه محوری در این راستا برنامه‎ریزی شده و در حال برگزاری است.

دشتکی از برگزاری 120 برنامه جزءخوانی قرآن کریم در استان خبر داد و افزود: 350 برنامه روخوانی و روانخوانی برنامه‌های قرآنی نیز به صورت مردمی در ماه رمضان انجام خواهد شد.

وی ایجاد بستر برای بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان را یکی از رویکردهای اصلی سازمان تبلیغات اسلامی دانست و با بیان اینکه در این راستا اهتمام ویژه‌ای شده است، خواستار توجه به این مهم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در بخش برنامه‎های تبلیغی یک‎هزار و 500 مبلغ و مبلغه در ماه رمضان به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند، افزود: پوشش تبلیغی 2 هزار و 100 محل در ماه رمضان توسط این افراد انجام می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز