تعقیب و گریز برای کشف ۳۰ کیلوم تریاک در نهاوند

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۱۵۱۰۰
تعقیب و گریز برای کشف ۳۰ کیلوم تریاک در نهاوند
سرهنگ هادی قزوینه اظهار کرد: همچنین در پی تلاش های اطلاعاتی بعمل آمده یک قاچاقچی که قصد جابجایی محموله ای از مواد مخدر به نهاوند را داشت شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان افزود: پس از دریافت اخباری از منابع مردمی مبنی بر انتقال یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به ملایر تیمهای پلیس مواد مخدر طرح کنترل جاده های مواصلاتی را به اجرا گذاشتند.

وی اضافه کرد: شب گذشته یکدستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر از نوع تریاک در ورودی شهر ملایر شناسایی و در یک عملیات توقیف شد.

وی با ذکر اینکه سرنشینان یکدستگاه خودرو سواری که نقش رهنما را داشتند نیز دستگیر شدند افزود: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ضبط شد.

رئیس پلیس مباره با موادمخدر همدان اظهار کرد: در این عملیات دو دستگاه خودروی سواری توقیف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ هادی قزوینه ای اظهار کرد: همچنین در پی تلاش های اطلاعاتی بعمل آمده یک قاچاقچی که قصد جابجایی محموله ای از مواد مخدر به نهاوند را داشت شناسایی شد.

وی اضافه کرد: پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مشخص شد فرد مورد نظر در حال حرکت به سمت شهرستان نهاوند است که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی نهاوند، خودرو قاچاقچی را در ورودی نهاوند پس از یک عملیات تعقیب و گریز متوقف کردند.

سرهنگ قزوینه اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک جاسازی حرفه ای کشف و قاچاقچی مورد نظر نیز دستگیر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز