طرح «جهاد آموزش قرآن» در شهرستان بهار اجرا می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۴:۴۳
کد خبر: ۴۱۵۵۷۷
طرح «جهاد آموزش قرآن» در شهرستان بهار اجرا می‌شود
جمشیدی طرح «جهاد آموزش قرآن» را یک طرح مداوم و دائمی عنوان کرد و افزود: این طرح از مهرماه با همت بیشتر و با اضافه شدن رشته‌های مفاهیم، حفظ، تجوید و قرائت قرآن کریم ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اظهار کرد: با تشکیل ۱۸ پایگاه جهادی آموزش قرآن کریم به صورت همزمان از اول ماه مبارک رمضان در تمام مناطق شهرستان بهار آغاز شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار طرح «جهاد آموزش قرآن» را یک طرح مداوم و دائمی عنوان کرد و افزود: این در سه ماه در این شهرستان به صورت پایلوت اجرا می‌شود و از اول مهرماه  با همت بیشتر و با اضافه شدن رشته‌های مفاهیم، حفظ، تجوید و قرائت قرآن کریم ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام جمشیدی از تشکیل ۱۸ پایگاه جهاد آموزش قرآنی در شهرستان خبر داد و افزود: در طرح «جهاد آموزش قرآن» مناطق محروم روستائی و حاشیه‌های شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران در اولویت قرار دارند، با برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات متعدد با جهادگران آموزش قرآن و در جهت تسریع و تسهیل در اجرای برنامه و نظارت دقیق بر  این امر مناطق شهرستان به ۱۸ پایگاه تقسیم شده است.

وی گفت: بعد از مشخص کردن مسئولین پایگاها دورهای آموزش و توجیح موارد لازم را خدمت آنها ارائه شد و با استعانت از قرآن همه برنامه‌ها برای شروع دوره جهاد آموزش قرآنی از اول ماه مبارک رمضان مهیا و آغاز شد، با تشکیل مجمع خیرین قرآن و پشتیبانی آنها از این طرح امیدواریم در طول سه ماه بیش از ۲ هزار نفر از کم‌سوادان و بیسوادان قرآنی را برابر استانداردهای تعریف شده سازمان تبلیغات اسلامی آموزش قرآن دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز