فرماندار ویژه ملایر خبر داد

پیش‌بینی افزایش میزان برداشت گندم در سال جاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۲:۱۳
کد خبر: ۴۱۶۱۲۹
پیش‌بینی افزایش میزان برداشت گندم در سال جاری
عبدالعظیم رضایی در خصوص خرید تضمینی گندم نیز با اشاره به پیش‌بینی افزایش میزان برداشت در سال جاری در مقایسه با سال زراعی گذشته، افزود: تاکیدات لازم به معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی شده تا پیگیری و پیش‌بینی‌های لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اقدامات ستاد تنظیم بازار در خصوص تامین مایحتاج مردم و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان گفت: باید در امر خدمت رسانی به مردم هر روز بهتر از پیش عمل شود.

عبدالعظیم رضایی در خصوص نیازمندی‌های مردم در ماه مبارک رمضان نیز افزود: نیازمندی‌های مردم در این ماه مبارک متفاوت است بنابراین باید اقلام مورد نیاز شهروندان با نظارت دقیق تامین شود.

وی خطاب به روسای ادارات بیان کرد: با وجود حجم بالای وظایف محوله و کمبودها و نواقص همه ما موظفیم روز به روز از میزان مشکلات مردم بکاهیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه برخی از مردم مشکلاتی را که با آنها دست به گریبان هستند به مسؤولان منتقل نمی‌کنند افزود: ناامیدی مردم و نبود اطمینان از نظارت دستگاه‌ها می‌تواند دلیل این امر باشد.

وی در خصوص خرید تضمینی گندم نیز با اشاره به پیش‌بینی افزایش میزان برداشت در سال جاری در مقایسه با سال زراعی گذشته، افزود: تاکیدات لازم به معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی  شده تا پیگیری و پیش‌بینی‌های لازم را به عمل آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز