فرماندار ملایر

نشاط اجتماعی در جامعه کاهش یافته است

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۱۶۵۸۸
نشاط اجتماعی در جامعه کاهش یافته است
عبدالعظیم رضایی افزود: امروز مسایل و مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی موجب شده نشاط اجتماعی در جامعه و در بین خانواده ها کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر  در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر افزود: امروز مسایل و مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی موجب شده نشاط اجتماعی در جامعه و در بین خانواده ها کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی دغدغه های فکری و روحی جوانان را کاهش می دهد، اظهار کرد: ترویج نشاط اجتماعی با برگزاری برنامه هایی با معیارهای اسلامی و محلی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در ایجاد شادی و نشاط در جامعه دارد.

وی تهاجم فرهنگی دشمن را از عمده عوامل مهم در بروز آسیب های اجتماعی دانست و افزود: پس از جنگ تحمیلی، دشمن مسیر خود را علیه جمهوری اسلامی با تهاجم و شبیخون فرهنگی آغاز کرد و از این طریق قصد ضربه زدن به پایه های فرهنگی کشور را داشت.

رضایی بیان کرد: مناسب های مذهبی یکی از راهکارهای مهم در این زمینه است که می توان با استفاده از این ظرفیت از ترویج بزه ها و آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از بهترین مناسبت های مهم فرهنگی، آمار بزه ها و منکرات کاهش می یابد که نشان از تاثیر بالای فرهنگ های مذهبی دارد و باید در سایر فصول سال نیز استفاده شود.

رضایی همچنین مبارزه با اعتیاد را از اولویت های مهم در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و اظهار کرد: نیاز است ائمه جمعه و مسئولان دستگاه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان و در سایر مناسبت ها از همه ظرفیت های موجود برای تقویت فرهنگ در جامعه بهره گیرند.

وی در عین حال اقتصاد مقاومتی را در کنار فرهنگ از اولویت های مهم کشور برشمرد و گفت: امروز اراده ملی و همراهی تمامی مدیران و مسئولان کشور باید مورد توجه ویژه اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با تاکید بر اینکه در تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همدلی، همزبانی و مدیریت جهادی هستیم، بیان داشت: با توجه به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و یا در حال پیگیری و اجرا است، اما این اقدامات رضایت بخش نخواهد بود و باید جدی تر عمل شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز