۱۰ محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در همدان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۱:۳۷
کد خبر: ۴۱۶۶۲۴
۱۰ محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در همدان برگزار می شود
حجت‌الاسلام محمد کاروند از برگزاری 10 محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برگزاری 10 محفل انس با قرآن در استان همدان، اظهار کرد: احتمال افزایش تعداد محافل انس با قرآن در استان وجود دارد.

وی از حضور سه قاری برجسته و بین‌المللی قرآن در محافل انس با قرآن در استان خبر داد و افزود: قاری بین المللی فاروق احمد احمد از کشور مصر مهمان استان همدان خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه سازمان اوقاف کشور به هر استان کشور یک قاری مصری اعزام کرده است، ادامه داد: قاری بین‌المللی احمد ابوالقاسمی و حمید شاکرنژاد نیز برای حضور در محافل قرآن به استان همدان سفر می کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن در مراکز فرهنگی، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی برگزار می‌شود، بیان کرد: محافل انس با قرآن کریم استان همدان در تاریخ چهارم و پنجم تیرماه برگزار می‌شود اما امکان تغییر این تاریخ نیز وجود دارد.

کاروند با بیان اینکه محفل انس با قرآن یکی از برنامه‌های طرح ضیافت الهی است، افزود: هر ساله در ایام ماه رمضان محفل انس با قرآن در استان همدان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه قرائت قرآن در ماه رمضان دارای فضیلت بالایی است، افزود: محافل انس با قرآن به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی و انس نوجوانان با قرآن در ایام ماه رمضان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره اینکه برگزاری محافل انس با قرآن سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی می‌شود، بیان کرد: خداوند به قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان تاکید فراوان کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز