مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

پیش بینی جذب ۵۰۰ حامی برای طرح محسنین در ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۷:۱۷
کد خبر: ۴۱۶۶۲۹
پیش بینی جذب ۵۰۰ حامی برای طرح محسنین در ماه رمضان
علی کولیوند از پیش‌بینی جذب 500 حامی برای ایتام و طرح محسنین در ماه رمضان در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 17 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند گفت: یکی از مهمترین اقدامات کمک‌های خیران و حامیان خانواده‌های زیر پوشش این نهاد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 67 یتیم زیر پوشش این نهاد هستند افزود: این ایتام و کودکان طرح محسنین دارای بیش از 7 هزار حامی هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه طبق سهمیه امسال باید یک‌هزار و 360 حامی را در شهرستان جذب کنیم تصریح کرد: در این زمینه در بخش جذب حامیان باید برای طرح اکرام 280 حامی، طرح محسنین 900 حامی، طرح شفا 70 و طرح طاها نیز 110 حامی جذب شود.

وی با بیان اینکه حامی‌یابی برای طرح شفا و طرح طاها امسال برای نخستین بار اجرا می‌شود، افزود: طرح شفا برای بیماران صعب‌العلاج و طرح طاها نیز برای کودکان زیر 18 سال به صورت حساب آتیه برای آینده آنها خواهد بود.

کولیوند با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یکصد بیمار صعب‌العلاج و خاص زیر پوشش این نهاد هستند و به کمک خیران نیاز دارند، گفت: پیش بینی می‌شود بتوانیم از کمک‌های حامیان در طرح شفا برای این بیماران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه معمولا همه ساله جذب حامیان در ماه رمضان بیشتر از مواقع دیگر است افزود: پیش بینی می‌شود بتوانیم در ماه رمضان 500 نفر از حامیان را  برای ایتام و طرح محسنین در شهرستان داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد ملایر از توزیع 350 بسته سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و تصریح کرد: این سبدهای غذایی شامل اقلام اساسی برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات، رب، ماکارونی و ... هر کدام مبلغ یکصد هزار تومان بوده است.

این مسؤول افزود: هزینه تهیه این سبدهای غذایی از سومین جشنواره آشپزی بانوان خیر ملایر که با همت کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر ملایر اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد تهیه شده است.

کولیوند گفت: میزان مبلغ جمع‌آوری شده از این جشنواره 33 میلیون تومان بوده که صرف خرید بسته‌های غذایی شد و امروز در بین نیازمندان شناسایی شده ملایر توزیع شد.

وی در پایان با بیان اینکه امسال 17 هزار نفر از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در ماه رمضان اطعام می‌شوند، خاطرنشان کرد: اطعام دهی با همکاری خیران و اوقاف در تالارها، رستوران‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و مقبره سیف‌الدوله در حال انجام  است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز