معاون فرماندار نهاوند

همه ما مسئولیتی اخلاقی و انسانی در برابر جانبازان و معلولان داریم

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۲:۱۱
کد خبر: ۴۱۷۱۱۸
همه ما مسئولیتی اخلاقی و انسانی در برابر جانبازان و معلولان داریم
رضا سلامتی تلاش مسئولان در خدمت به معلولان و جانبازان را علاوه بر وظیفه قانونی کاری اخلاقی دانست و تاکید کرد: باید بدانیم که همه ما مسئولیتی اخلاقی و انسانی در این میان داریم زیرا هر فردی ممکن است در هر لحظه دچار معلولیت شود و آن وقت می داند که معلولان چه مشکلاتی را پیدا می کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند؛ معاون فرماندار نهاوند این شهر که در ستاد هماهنگی و مناسب سازی شهر نهاوند سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: خدمت به معلولان در راستای عدالت اجتماعی و بحث بهینه سازی و مناسب سازی مسیرهای تردد در ادارات جزء حداقل حقوق شهروندی و اجتماعی این افراد است.

وی گفت: امروز هر آنچه به عنوان دستاورد نظام در اختیار ماست حاصل تلاش و ایثار خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و صبر و استقامت خانواده های آنهاست.

معاون فرماندار نهاوند افزود: کسب افتخارات جانبازان و به ویژه در مسابقات پارالمپیک حاکی از عزم و اراده این عزیزان در خدمت به نظام و اعتلای نام پر افتخار ایران اسلامی استت.

وی تلاش مسئولان در خدمت به معلولان و جانبازان را علاوه بر وظیفه قانونی کاری اخلاقی دانست و تاکید کرد: باید بدانیم که همه ما مسئولیتی اخلاقی و انسانی در این میان داریم زیرا هر فردی ممکن است در هر لحظه دچار معلولیت شود و آن وقت می داند که معلولان چه مشکلاتی را پیدا می کنند .

وی همچنین خدمت به جانبازان، معلولان و سالخوردگان و افراد ناتوان را در راستای تکریم و احترام به این قشر عنوان کرد و افزود: اداره بهزیستی به عنوان دبیر ستاد وظیفه پیگیری دقیق مصوبات ستاد را عهده دارد و تعلل و به تاخیر انداختن اجرای مصوبات تضییع حقوق بیت المال و باعث دلسردی این قشر فرهیخته می شود.

سلامتی، توجه به اصول فنی مناسب سازی را از عوامل مهم در زمان اجرای عملیات عنوان کرد و گفت: در زمینه مناسب سازی باید اصول شهرسازی و شهروندی درنظر گرفته شود و برای این کار باید از ظرفیت کارشناسان و متخصصان بهره گرفت و همتی استوار برای رفع مشکلات این قشر خاص داشته باشیم.

وی در پایان از ادارات ثبت اسناد و منابع طبیعی که در راستای اجرای مصوبه مناسب سازی اقدام به احداث و اصلاح مسیر تردد جانبازان و معلولان در اداره خود نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز