مدیر حوزه علمیه استان

شهادت در راه خدا و دفاع از آرمان های الهی فضیلت بزرگی برای انسان است

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۸:۲۸:۰۸
کد خبر: ۴۱۷۶۳۱
شهادت در راه خدا و دفاع از آرمان های الهی فضیلت بزرگی برای انسان است
موسوی اصفهانی جهاد را فضیلتی بزرگ برای انسان توصیف کرد و افزود: جهاد برای انسان فضیلتی بزرگ است، ولی شهادت در راه خدا و دفاع از آرمان های الهی مسأله دیگری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ مدیر حوزه علمیه استان همدان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری که در دیدار با خانواده شهید سید میلاد مصطفوی از شهدای مدافع حرم سخن می گفت، اجر و ثواب جهاد در راه خدا را اررشمند دانست و گفت: اجر و ثواب جهاد در راه خدا به حدی است که بسیاری از اولیای الهی به آن غبطه می خورند.

وی، جهاد را فضیلتی بزرگ برای انسان توصیف کرد و افزود: جهاد برای انسان فضیلتی بزرگ است، ولی شهادت در راه خدا و دفاع از آرمان های الهی مسأله دیگری است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان یادآور شد: شهادت نعمتی است که نصیب هر کسی نمی شود و کسانی که این توفیق را می یابند، از فیلترهای مختلفی عبور می کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که برای حفظ کیان اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) جهاد کرده و شهید می شوند، اجر و ثواب مضاعفی دارند و ما باید قدردان ایثارگری های آنان باشیم و آنها را فراموش نکنیم.

لازم به ذکر است، شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی ۲۰ ساله و مهندس عمران و شهرسازی از بسیجیان گردان ۱۶۵ امام حسین(ع) و اهل شهرستان بهار بود.

این شهید همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در جریان عملیات محرم و در محور حلب سوریه به شهادت رسید و تکفیری ها همچون مولایش حسین(ع)، سر این شهید را از بدن جدا کرده و چهره ننگین خود را ننگین تر کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز