فرماندار تویسرکان خبر داد

تقدیر از ۵ نانوا برتر تویسرکان در شورای اداری شهرستان

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۲:۰۸
کد خبر: ۴۱۷۶۷۶
تقدیر از ۵ نانوا برتر تویسرکان در شورای اداری شهرستان
حبیب مومیوندبا اشاره به تقدیر و اهدای جایزه به 5 نانوایی برتر که رضایتمندی مردمی بیشتری از آنها بود در شورای اداری شهرستان گفت: همانگونه که با افراد خاطی برخورد می‌شود از کسانی نیز که در جلب رضایتمندی مردم در خصوص بحث نان از نظر کمی و کیفی می‌کوشند نیز تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان ، فرماندار تویسرکان در کار‌گروه نظارت بر کمیت و کیفیت آرد و نان شهرستان تویسرکان‌ با اشاره به تغییر در سفره‌ها و ذائقه مردم در سطح کلان و به تبع شهرستان، اظهار داشت: با وجود این هنوز نان بی‌بدیل و در سبد غذایی خانوارها جایگاه مهمی دارد و هنوز جایگزینی برای آن در سفره‌های مردم نیست.

وی توجه به کیفیت، کمیت و بهداشت نان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: رصد و بازرسی در این زمینه‌ها در شهرستان با جدیت انجام و با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود و همچنین در ماه مبارک رمضان نظارت‌ها و بررسی‌ها نیز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

مومیوند با اشاره به درخواست مکرر مردم در خصوص تغییر ساعت کاری برخی نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان، گفت: 7 نانوایی در سطح تویسرکان در ماه مبارک با تأخیر شروع به کار کرده و با تأخیر نیز تعطیل می‌شوند که اطلاع‌رسانی ساعت کاری این نانوایی‌هایی از طریق نصب بنر در جلوی نانوایی به اطلاع همشهریان محترم می‌رسد.

فرماندار تویسرکان میزان آرد سهمیه‌ای شهرستان را 669تن با برآورد سرانه 8کیلوگرم برای هر نفر اعلام کرد و افزود: در کل شهرستان تویسرکان 139 باب نانوایی فعالیت می‌کنند.

وی اصل مبنایی در بحث نان را رضایتمندی مردم اعلام کرد و با تأکید بر اینکه هر نانوایی که بیشتر رضایتمندی مردم را جلب کنند از حمایت بیشتری نیز از جانب ما برخوردار می‌شود گفت: در سطح شهرستان آموزش‌های مستمر در خصوص بهداشت فردی نانوایان و کارگران و بهداشت محیط نانوایی به آنها داده می‌شود.

مومیوند نظارت و رسیدگی به بحث نانوایی‌ها در روستاها را نیز مهم خواند و افزود: بخشداران و دهیاران نیز باید با سرکشی مداوم از نانوایی‌ها زمینه خدمات‌رسانی بهتر به مردم عزیز روستایی را فراهم کنند و کیفیت و کمیت نان را بررسی و در صورت مشاهده تخلف به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کنند و هماهنگی لازم را داشته باشند.

فرماندار تویسرکان استفاده از آرد سبوس‌دار در نان را دارای ارزش بالایی دانست و افزود: نان با سلامت مردم در ارتباط است و با نانوایان متخلفی که از آرد با درصد سبوس مورد استاندارد استفاده نمی‌کنند باید برخورد شود و هیچگونه اغمازی در این زمینه صورت نگیرد.

وی خواستار معرفی خمیرمایه‌های استاندارد مورد استفاده در نانوایی‌ها توسط اتحادیه به نانوایان شد و افزود: در صورتی که از خمیرمایه‌های آماده که درصد جوش‌شیرین بالاتری دارند استفاده شود، با فرد خاطی برخورد می‌شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به تقدیر و اهدای جایزه به 5 نانوایی برتر که رضایتمندی مردمی بیشتری از آنها بود در شورای اداری شهرستان گفت: همانگونه که با افراد خاطی برخورد می‌شود از کسانی نیز که در جلب رضایتمندی مردم در خصوص بحث نان از نظر کمی و کیفی می‌کوشند نیز تقدیر می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز