مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

واحد‌های ناقص مسکن مهر را به متقاضیان تحویل نمی دهیم

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۱۸۱۹۳
واحد‌های ناقص مسکن مهر را به متقاضیان تحویل نمی دهیم
محمد رودباری اظهار کرد: واحد‌های مسکن مهر تکمیل نشده و ناقص و فاقد تسویه حساب به متقاضیان تحویل داده نخواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل راه و شهرسازی همدان در شورای تأمین مسکن استان همدان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مساکن مهر طولانی شده است، اظهار کرد: واحد‌های مسکن مهر تکمیل نشده و ناقص و فاقد تسویه حساب به متقاضیان تحویل داده نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی همدان برای ساخت و ساز و احداث آسانسور اجازه پرداخت یارانه دولتی ندارد،‌ گفت: مالکان باید برای احداث آسانسور اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: سال گذشته 18 میلیارد تومان اعتبار ماده 180 برای راه و شهرسازی همدان مصوب شد که از این میزان مبلغی محقق نشد.

وی ادامه داد: مبنا بر این بود که سال گذشته یارانه‌هایی به مسکن مهر استان تخصیص دهند که این امر نیز تاکنون محقق نشده است.

رودباری تأمین زمین برای پروژه‌ها را وظیفه اداره‌ کل راه و شهرسازی دانست و تصریح کرد: برخی معتقدند این سازمان باید مساکن مهر را تکمیل شده تحویل متقاضیان دهد.

وی یادآور شد: در برخی پروژه‌های مساکن مهر همچون پروژه 42 واحدی نهاوند ناظر تعریف نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به انجام انشعابات پروژه 300 واحدی نهاوند، گفت: انشعاب آب و فاضلاب پروژه یادمان بنا در بلوار یادگار امام(ره) دچار مشکل است.

وی بیان کرد: در هیچ پروژه‌ای مشکل انشعاب گاز نداریم و آخرین پروژه در انشعاب گاز نیز 140 واحدی نهاوند بود که مشکل انشعاب گاز آن رفع شد.

رودباری در خصوص ایجاد مدرسه در پروژه‌ها یادآور شد: اداره کل نوسازی مدارس تاکنون پولی برای احداث مدارس در مساکن مهر نیاورده و تنها در کوی ولیعصر هزینه کرده است، در حالی که بر اساس قانون راه و شهرسازی هزینه تا حد اسکلت توسط این سازمان پرداخت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز