فرماندار همدان

تحویل ندادن ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر در همدان

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۳:۲۶
کد خبر: ۴۱۸۲۲۱
تحویل ندادن ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر در همدان
علی تعالی گفت: در حال حاضر 2800 واحد مسکن مهر در شهرستان همدان تحویل متقاضیان نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار همدان در شورای تأمین مسکن استان، اظهار کرد: در شهرستان همدان 13 هزار و 230 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده که تاکنون 10304 واحد تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 1127 واحد مسکن مهر احداث شده است، افزود: در شهر جورقان کلیه 178 واحد موجود در قرارداد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه 46 واحدی قهاوند نیز تحویل داده شده است، عنوان کرد: پروژه مسکن مهر 174 واحدی مریانج به علت اختلافاتی که با پیمانکار وجود داشت به طول انجامید که خوشبختانه طبق توافق به عمل آمده با پیمانکار این پروژه نیز امسال آماده تحویل است.

تعالی یادآور شد: در سایت مسکن مهر شهرک مدنی 3152 واحد احداث شده که از این تعداد 2489 واحد تحویل داده شده و 663 واحد باقی مانده است که هم‌اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار همدان اظهار کرد: پروژه 315 واحدی یادمان بنا با 87 درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است که عدم محوطه‌سازی و تشکیل انشعابات از مشکلات اساسی این پروژه است.

وی ادامه داد: متقاضیان سایت مسکن مهر یادمان بنا تجمعاتی در اعتراض به این موضوع داشتند که طبق قول شرکت آب و فاضلاب، قرار شده ظرف هفته آینده مشکل فاضلاب این سایت نیز حل شود.

وی یادآور شد: تمامی مسائل زیربنایی پروژه‌های مساکن مهر شهرستان همدان حل شده و کمتر مشکلی در شهرستان وجود دارد.

تعالی تصریح کرد: سایت مسکن مهر 569 واحدی امام‌گل با90 درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است که زمین خدمات روبنایی از جمله فضای آموزشی واگذار شده اما مسجد برای این سایت درنظر گرفته نشده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکن مهر سایت گلستان همدان تحویل داده شده است، گفت: خدمات زیربنایی این سایت به طور کامل انجام شده و خطوط تاکسیرانی و اتوبوس نیز راه‌اندازی شده است.

وی افزود: مسجد سایت گلستان نیز با 48 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است همچنین این سایت نیازمند 3 واحد مدرسه بوده که تنها یک مدرسه با 70 درصد پیشرفت در آن احداث شده است.

تعالی با اشاره به اینکه درخصوص احداث مرکز درمانی سایت مسکن مهر گلستان هنوز اقدامی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در این سایت واحدهای تجاری و خدماتی وجود ندارد درحالیکه سال گذشته قرار بود نانوایی سیار در این سایت  مستقر شود که هنوز اقدامی نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز