تربیت ۲۰۰ معلم قرآنی در روستاهای همدان

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۸:۳۰:۴۵
کد خبر: ۴۱۸۸۲۱
تربیت ۲۰۰ معلم قرآنی در روستاهای همدان
جواد صدیق گفت: در راستای اجرای طرح تربیت معلم قرآن، تاکنون 200 معلم قرآنی در روستاهای همدان تربیت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ مدیر بنیاد قرآن استان همدان گفت: در راستای اجرای طرح تربیت معلم قرآن، تاکنون 200 معلم قرآنی در روستاهای همدان تربیت شده است.

وی که در آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان همدان سخن می گفت با اعلام اینکه بنا بر فرموده پیامبر اکرم(ص) هنگام تهاجم فرهنگی و بروز فتنه‌ها باید به قرآن مراجعه کرد، افزوو: از آن جا که دشمن به دنبال گرفتن فرهنگ اسلامی از جامعه ماست، جامعه قرآنی تکلیف دارد که فرهنگ نجات‌بخش قرآنی را نهادینه کند.

صدیق با بیان اینکه فعالیت بنیاد قرآن به دو بخش سطح شهر و روستا تقسیم می‌شود، تصریح کرد: در سطح شهر جلسات مختلف قرائت و تفسیر قرآن و درس نهج‌البلاغه به طور مستمر برگزار می‌شود و تاکنون 35 هزار نفر در این کلاس‌ها دوره دیده‌اند.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان یادآور شد: در روستاها نیز به تربیت معلمان قرآنی از اهالی روستا پرداختیم که مشکل رفت و آمد وجود نداشته باشد به طوری که برای 200 روستا، معلم قرآن از خود روستا تربیت کردیم.

وی با اشاره به اینکه سومین فعالیت بنیاد قرآن همکاری با ادارات مختلف است، اظهار داشت: از 15 فعال قرآنی تلاشگر که گمنام بودند، تقدیر شده و از افرادی که در گذشته مورد تقدیر قرار گرفتند، در این مراسم تجلیلی به عمل نیامد.

صدیق با بیان اینکه 80 میلیون تومان در صندوق مهدیه سپرده کردیم، افزود: 160 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به 760 نفر پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز