شهردار ملایر:

حمایت همه‌جانبه شهردار ملایر در راستای حل مشکلات هلال احمر شهرستان ملایر

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۱:۲۲
کد خبر: ۴۱۸۸۵۴
حمایت همه‌جانبه شهردار ملایر در راستای حل مشکلات  هلال احمر شهرستان ملایر
علیرضا رضایی افزود: شهرداری ملایر تمام توان خود را در راستای حل مشکلات عمرانی جمعیت هلال احمر ملایر به کار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار ملایر صبح امروز و در حاشیه نشست مشورتی بازی‌های بشردوستی ضمن بازدید از مرکز اداری جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: توانمندی‎های هلال احمر در زمینه مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی و نیز خدمات‌دهی در زمینه امداد و نجات جاده‎ای، امداد و نجات در کوهستان و سیلاب بسیار حائز اهمیت است.

وی جمعیت هلال احمر را یک موسسه غیر دولتی و غیر انتفاعی دانست و ادامه داد: این مجموعه با آمادگی در برابر حوادث، آموزش امداد و کمک‎های اولیه و مهارت‌های دیگر و نیز ترویج فرهنگ صلح و دوستی در بین ملل، تمام ظرفیت خود را در راستای اهداف بشردوستانه به‌کار گرفته است.

شهردار ملایر با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان از حیث کیفی و کمی به صورت چشمگیری افزایش یافته است، گفت: علاوه بر تلاش‌های نظری، فعالیت‎های کاربردی و عملیاتی زیادی هم در زمینه بشردوستی انجام شده یا در حال انجام است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان همدان امروزه یکی از دستگاه‎های فعال و پویا در امر ترویج فرهنگ بشردوستی است و شاهد مثال آن برگزاری اولین سمپوزیوم ملی جایگاه بشردوستی در ادبیات ایران‎زمین است که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

شهردار ملایر اضافه کرد: مدیران و نهادهای حاکمیتی، باید توجه وی‍ژه‌ای به جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ داشته باشند و به تقویت این نهاد عام‌المنفعه همت گمارند.

وی ادامه داد: باید با مشارکت و همکاری‎های فعال با این نهادهای خیریه در ابعاد مختلف علمی، آموزشی و در کنار ارائه خدمات بشردوستانه و تلاش برای حل معضلات و مشکلات فراروی بشر همت کرده و در این راستا نباید برای امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری از هیچ تلاشی دریغ کرد.

رضایی حمایت همه‌جانبه خود را از هلال احمر شهرستان ملایر اعلام کرد و ادامه داد: همراهی با این جمعیت به عنوان یک نهاد بشردوست برای مدیران یک افتخار است.

این مسؤول افزود: ایجاد تفاهمنامه همکاری با جمعیت هلال احمر  می‌تواند خیلی از نهادها و سازمان‎ها را به کارهای بشردوستانه آشناتر کند.

شهردار ملایر افزود: شهرداری ملایر تمام توان خود را در راستای حل مشکلات عمرانی جمعیت هلال احمر ملایر به کار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: شهرداری ملایر به منظور خودگردانی جمعیت هلال احمر ملایر و توسعه ساختمان‌های اداری این نهاد خیریه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

رضایی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک تمام کارمندان شهرداری ملایر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شوند.

 

نظر شما