معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

برگزاری جشن رمضان در سطح استان همدان

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۵:۱۴
کد خبر: ۴۱۹۰۲۲
برگزاری جشن رمضان در سطح استان همدان
مجید فروتن از برگزاری جشن رمضان در سطح استان همدان خبر داد و اظهار کرد: جشن رمضان متشکل از چند بخش در همدان با محوریت برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری جشن رمضان در سطح استان همدان خبر داد و اظهار کرد: جشن رمضان متشکل از چند بخش در همدان با محوریت برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در همه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآنی همدان در امامزاده عبدالله(ع) مستقر است که از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده و تا اواخر این هفته ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به اجرای 10 نمایش خیابانی با موضوع قرآنی اشاره کرد و افزود: این نمایش‌ها در میادین و پارک‌ها اجرا می‌شود که در همدان محوطه امامزاده عبدالله(ع) در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری 10 جلسه تفسیر قرآن در ماه رمضان پیش‌بینی شده است، یادآور شد: جلسات قرائت قرآن نیز در این ایام در محافل مد نظر قرار دارد.

فروتن با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی خاطرنشان کرد: غرفه هنرهای تجسمی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برپا شده است.

وی از برگزاری شب شعر قرآنی خبر داد و اظهار کرد: اجرای 10 برنامه شعر‌خوانی با همکاری خانه شعر و ادب استان از 31 خردادماه تا 9 تیرماه در مجتمع شهید آوینی همدان و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: برگزاری 18 محفل قرآنی در شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های جشن رمضان در استان همدان است.‌

 

نظر شما