مدیرکل سابق اداره کار:

همدان در حوزه اشتغال در جایگاه سوم تا ششم کشور قرار دارد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۳:۲۳
کد خبر: ۴۱۹۴۵۸
همدان در حوزه اشتغال در جایگاه سوم تا ششم کشور قرار دارد
مسعود اقلامی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان همدان تک رقمی است، گفت: استان همدان در حوزه اشتغال در جایگاه سوم تا ششم کشور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در آئین تکریم خود، اظهار کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره ماحصل تلاش همه کارکنان این مجموعه بوده است و معتقدم انجام این فعالیت‌ها فقط به همت مدیرکل نبوده بنابراین قصد ارائه گزارش کار در این حوزه ندارم.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان جزء استان‌هایی است که نرخ بیکاری در آن تک رقمی شده است، تصریح کرد: انسجام ایجاد شده در میان دستگاه‌های دولتی موجب بهبود وضعیت اشتغال در این استان شده است.

وی از کاهش حوادث ناشی از کار در این استان خبر داد و عنوان کرد: در زمینه فعالیت واحدهای تولیدی تلاش بر این بوده است که کاهش حداقلی نیروی انسانی را داشته باشیم.

اقلامی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و واحدهایی نیز راه‌اندازی شده‌اند، افزود: اتاق تعاون استان همدان در سال‌های گذشته صادراتی به کشورهای دیگر نداشته اما طی 2 سال اخیر با ارتباط با کشورهای دیگر، صادرات را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل سابق اداره کار استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر 97.9 درصد از مساکن مهر استان همدان تحویل و یا آماده تحویل به متقاضیان هستند.

وی ادامه داد: 96 درصد از مساکن مهر استان همدان در قالب تعاونی به متقاضیان تحویل داده شده و 1.7 درصد از این مساکن نیز آماده تحویل به متقاضیان هستند.

اقلامی با بیان اینکه همکاری خوبی در میان تشکل‌های کارگری طی سال‌های اخیر صورت گرفته است، ادامه داد: در این سال‌ها نیز شاهد تعامل خوب کارفرما و کارگر با یکدیگر بوده‌ایم.

وی از افزایش چند برابری مجموعه‌های ورزشی در استان خبر داد و تصریح کرد: طی سال‌های اخیر فضاهای ورزشی مناسبی در استان ایجاد شده است.

اقلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو مجموعه ورزشی با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در همدان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار و مساعدت معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز