رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان

۲۷ واحد تولیدی کشاورزی در همدان راکد مانده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۲:۱۳
کد خبر: ۴۲۰۵۶۰
۲۷ واحد تولیدی کشاورزی در همدان راکد مانده است
منصور رضوانی جلال گفت: در حال حاضر 26 درصد از اشتغال استان همدان مربوط به حوزه بخش کشاورزی است، و انتظار می‌رود بانکهای استان همدان همراهی و همکاری لازم را برای احیا این واحدهای تولیدی داشته باشند چراکه خروج این واحدها از عرصه فعالیت ضرر بسیاری برای استان همدان به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به راکد بودن 27 واحد تولیدی تاکید کرد: احیا واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل در اولویت سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی افزود: درصد واحدهای تعطیل در حوزه جهاد کشاورزی بالا نیست و تنها 14 واحد نیمه‌فعال و 27 واحد راکد در این بخش وجود دارد.

رضوانی جلال، با اشاره به اینکه مشکلات موجود در حوزه لبنیات کشور و استان همدان سبب تعطیلی و نیمه‌تعطیلی چندین واحد استان همدان شد، تصریح کرد: باید واحدهای تعطیل در حوزه تولید لبنیات و فراورده‌های لبنی احیا شود که این امر تنها از طریق همکاری بانکها امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه میزان تولیدات و اشتغال در بخش کشاورزی استان همدان افزایش داشته‌ است یادآور شد: خوشبختانه استان همدان زمینه فعالیت مناسبی برای کشاورزان دارد که در صورت حمایت و پرداخت تسهیلات مناسب می‌توان انتظار داشت که اشتغال بیشتری در این بخش ایجاد شود.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: در چند سال گذشته وضعیت نامطلوبی در بازار لبنیات ایجاد شد که تعطیلی واحدهای تولیدی را در پی داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز