برگزاری مسابقات آزاد شطرنج زیر ۱۴ سال در همدان

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۶:۰۷
کد خبر: ۴۲۱۰۸۱
برگزاری مسابقات آزاد شطرنج زیر ۱۴ سال در همدان
احمد علی‌بابایی از برگزاری مسابقات آزاد شطرنج زیر 14 سال استان خبر داد و گفت: این مسابقات سوم تیرماه در دو جدول جداگانه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیأت شطرنج همدان با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد زیر 14 سال استان، اظهار کرد: این مسابقات سوم تیرماه مطابق مقررات فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) و به روش سوئیسی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو جدول جداگانه پیگیری می‌شود،‌ گفت: مسابقات در دو جدول جداگانه زیر 10 سال و زیر 14 سال در هفت دور با زمان 40 دقیقه برای هر بازیکن در هر بازی و پنج ثانیه پاداش به ازای انجام هر حرکت برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شطرنج استان همدان بیان کرد: رده‌بندی بازیکنان بر اساس مجموع امتیازات کسب شده هر بازیکن در پایان مسابقات تعیین و برترین‌ها معرفی می‌شوند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان باید حضوری ثبت‌ نام کنند، ‌افزود: هزینه ورودی این مسابقات 20 هزار تومان است و علاقه‎مندان باید تا ساعت 20:30 روز دوم تیرماه ثبت نام خود را انجام دهند.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات به چهار نفر برتر رده‌های سنی زیر هشت سال، زیر 10 سال و زیر 14 سال جوایزی اهدا خواهد شد.

وی به حضور شطرنج‌بازان استان در مسابقات شطرنج جام رمضان اشاره کرد و یادآور شد: امیر‌علی دلاوری، سینا کوروند و شهاب کریم‌پور در مسابقات شطرنج جام رمضان یادمان شهید مدافع حرم قائم‌شهر حضور یافتند.

رئیس هیأت شطرنج همدان افزود: مسابقات جام رمضان با حضور 139 شطرنج‌باز از سراسر کشور پیگیری شد و در پایان امیر‌علی دلاوری، سینا کوروند و شهاب کریم‌پور به ترتیب امتیاز‌های 7، 6 و 5.5 این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز