۴۰۰ نفر در ماه رمضان در ملایر معتکف می‌شوند

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۳:۳۵
کد خبر: ۴۲۱۵۹۹
۴۰۰ نفر در ماه رمضان در ملایر معتکف می‌شوند
عباسی با بیان اینکه پیش‎بینی حضور برادران در این مراسم نیز 150 نفر است تصریح کرد: 400 نفر در ماه رمضان در ملایر معتکف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر ستاد برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه‌های رجب و رمضان اظهار کرد: این مراسم امسال با حضور گسترده جوانان ملایری در 11 مسجد شهرستان در ماه رجب برگزار شد.

وی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان در ملایر خبر داد و افزود: مراسم اعتکاف خواهران از دیروز در مسجد جامع ملایر آغاز شده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان ملایر بیان کرد: در این مراسم یکصد نفر از خواهران همزمان با روزهای 15، 16 و 17 ماه مبارک رمضان معتکف شده‌اند.

وی به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در روستای حسین‎آباد شاملو و شهر ازندریان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز 130 نفر در شهر ازندریان و 50 نفر نیز در روستای حسین آباد شاملو معتکف شده‌اند.

عباسی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف برادران نیز برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم نیز در شهر ملایر همزمان با روزهای 26، 27 و 28 ماه مبارک رمضان در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‎بینی حضور برادران در این مراسم نیز 150 نفر است تصریح کرد: 400 نفر در ماه رمضان در ملایر معتکف می‌شوند.

دبیر ستاد برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های معتکفان در مساجد شهرستان اظهار کرد: رویکرد ما برنامه‌های مشاوره به ویژه در زمینه تربیت اسلامی و مشاوره‌های خانوادگی برای معتکفان است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مبلغان با همکاری سازمان تبلیغات در زمینه مراسم اعتکاف فعالیت دارند افزود: پاسخگویی به سئوالات دینی و شرعی، سخنرانی با موضوعات مختلف، دعا و نماز، محافل انس با قرآن و... از جمله‌ برنامه‌ها برای معتکفان است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف 35 هزار تومان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز