همزمان با شب نوزدهم ماه رمضان

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ملایر برگزار می‎شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۵:۳۲
کد خبر: ۴۲۱۶۰۵
محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ملایر برگزار می‎شود
حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در این شهرستان همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان توسط اداره اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در حال اجراست.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری «فاروق احمد احمد زید» در ملایر خبر داد و افزود: این برنامه همزمان با شب نوزدهم ماه رمضان در ساعت یک بامداد در پارک سیفیه برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بر حضور علاقمندان به قرآن و اقشار مختلف مردم در این برنامه معنوی تاکید کرد و گفت: این محفل قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: مراسم ویژه شب‌های قدر در امامزاده عبدالله(ع) ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن و امامزاده سید حسین روستای داویجان برگزار خواهد شد.

اسدپور گفت: مراسم شب‌های قدر با حضور گسترده مردم با برنامه‎های سخنرانی، خواندن دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا و... همراه خواهد بود.

وی از اطعام 7 هزار نفر از نیازمندان ملایر در ماه رمضان توسط اداره اوقاف خبر داد و افزود: این اطعام‌دهی در راستای نیت واقف در مقبره سیف‎الدوله همزمان با شب‌های جمعه و نیمه ماه رمضان و شب‌های قدر در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خاطرنشان کرد: در این زمینه تاکنون خانواده‌های زیر پوشش خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و دیگر نیازمندان شهرستان اطعام شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز