معاون فرهنگی دادگستری همدان

برخی از ادارات در حفظ و نگهداری از بیت المال نمی توانند از حقوق مردم دفاع کنند

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۳:۵۴
کد خبر: ۴۲۲۲۸۷
برخی از ادارات در حفظ و نگهداری از بیت المال نمی توانند از حقوق مردم دفاع کنند
حجت الاسلام احمدوندبا بیان اینکه ادارات دولتی مشاور حقوقی ندارند و یا ضعیف هستند افزود: برخی از ادارات در حفظ و نگهداری از بیت المال نمی توانند از حقوق مردم دفاع کنند و کسانی که با بیت المال سر و کار دارند باید وکلای قوی و مشاوران حقوقی مستحکمی به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ معاون فرهنگی دادگستری همدان با اعلام این مطلب افزود: یکی از شلوغ ترین خواسته های حقوقی که در دادگستری برای آن تشکیل پرونده می شود، مشکلات خانوادگی است.

وی تاکید کرد: جوانان برای ازدواج باید به مشاور مراجعه کنند.

احمدوند یادآور شد: اشاعه فرهنگ مراجعه به مشاوران حقوقی و وکلا در جامعه باید ترویج شود.

وی با بیان اینکه ادارات دولتی مشاور حقوقی ندارند و یا ضعیف هستند افزود: برخی از ادارات در حفظ و نگهداری از بیت المال نمی توانند از حقوق مردم دفاع کنند و کسانی که با بیت المال سر و کار دارند باید وکلای قوی و مشاوران حقوقی مستحکمی به کار بگیرند.

معاون فرهنگی دادگستری همدان خاطرنشان کرد: بعضی از افراد و نهادها به حقوق قانونی خود که در قانون اساسی تصویب شده تن نمی دهند و به امور راضی نیستند و به حقوق دیگران تعدی می کنند که در اینجا وظیفه قوه قضاییه برخورد با این افراد است.

حجت الاسلام احمدوند حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی های افراد را از دیگر وظایف قوه قضاییه ذکر کرد و افزود: پیشگیری از وقوع جرم از مهمترین برنامه های قوه قضاییه در سالهای اخیر بوده که در این راستا معاونتی با عنوان پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است .

وی با تاکید به اینکه باید فرهنگ صلح و سازش در جامعه رواج یابد اظهار داشت: مردم باید بدانند برای هر موضوع کوچکی به دادگستری و قوه قضاییه مراجعه نکنند چرا که این قوه با کمبود نیروی قضایی مواجه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز